-Bună, spun Megan și Britney la unison.
Înghit în sec și îmi întorc privirea speriată spre Mark, care mă privește ca și cum nimic nu s-ar întâmpla. Nu mai stau pe gânduri și îl sărut apăsat, acesta răspunzându-mi imediat înapoi. Aud câteva vorbe neînțelese din partea celor două și înțeleg că nu sunt prea mulțumite de ceea ce se petrece. Eu și Mark ne desprindem din sărut și ne uităm unul în ochii celuilalt, formând o legătură specială de care probabil toată lumea și-ar putea da seama.
- Te iubesc! îmi spune Mark sunt îl îmbrățișez strâns.
Trag cu ochiul la cele două fete și le văd cum își dau ochii peste cap, rozându-le gelozia. Totuși, nu pot să nu mă întreb ce căuta cele două aici, și mai ales împreună.
Eu și Mark ne despărțim și plecăm spre restaurant pe lângă cele două fete. Deși, probabil în fața lui Mark par neafectată de apariția celor două împreună, în interior mă simt mai nesigură și speriată. De ce tocmai acum au apărut? De ce tocmai când m-am împăcat cu Mark?
Mergem în restaurant și ne așezăm la o masă de șase persoane, așteptându-ne prietenii.
-Știi că m-ai facut să pierd o zi întreagă de schi, nu? îl dojenesc pe Mark.
Brunetul lasă meniul din mână și se uită în ochii mei râzând.
- Serios? Și cum am făcut asta? întreabă el amuzat.
-M-ai urmărit prin tot hotelul de parcă aș fi fost Scufița Roșie, iar tu lupul cel rău din pădure.
-Dacă ți-ai fi ascultat tatăl și ai fi stat cu Tom, probabil nu s-ar mai fi întâmplat.
-Este un lucru pe care tu și tata nu îl înțelegeți și se pare că nu vreți: Eu nu sunt un copil! spun enervată.
Mark se intoarce la a privi specialitățile din meniu și continuă să râdă.
-Dacă nu ai fi un copil, nu aș mai avea grijă de tine. Chiar și când eram despărțiți, eram tot timpul împreună, iar eu aveam grijă de tine, spun el.
-Bine, ştii ceva?! Nu mai stăm împreună, spun și ma mut pe cealaltă parte a mesei.
Mark pufăie zgomotos în timp ce se uită enervat la mine și ridic sprâncenele, uitându-mă la el urât.
- De ce faci asta? întreabă el, aparent enervat.
- Pentru că pot și nu sunt un copil. Am 24 de ani, fir-ar să fie! spun enervată.
-Te comporți ca Ra, spune Mark.
Râd în sinea mea când îi văd pe Tom și Ra intrând împreună în restaurant și se îndreaptă spre noi.
-Că tot veni vorba de Ra, spun, arătându-i lui Mark cuplul fericit.
-Oh, voi opri asta! amenință brunetul enervat.
- Nu, nu o vei face! strig după el. Ra e fericită, așa că taci și suportă!
***
Îmi mai privesc încă o dată reflexia în oglindă, și îmi aranjez rochia. Perfect, spun încet. Chiar dacă nu sunt de acord cu aceasta acțiune nejustificată a tatei, măcar să arăt bine la petrecerea de logodnă. Logodnă! Sună așa de ciudat pronunțat, mai ales când vine vorba de tata.
Continui să mă privesc în oglindă și să contemplez ce văd. Sunt aceeași! Aceeași piele albă, aceiași ochi albaștri, aceleași gropițe din obraji. Inima îmi bate cu putere și vederea mi se perturbă din cauza lacrimilor ce mi se adună în colțul ochilor. Îmi mai așez puțin brățara de argint de pe mâna dreaptă și cerceii lungi pe care îi port. Mă dau cu puțin din parfumul de la Mark înainte ca cineva să bată la ușă.