11

163 15 17
                                    

"Minseooooo, hadi kalk. Bizimkiler geliyor bak kahvaltıya."

Tanrı aşkına birisi şu çocuğa bağırmadan insan uyandırmayı öğretebilir mi? Yoksa en iyi ihtimalle katil olacağım.

"Minseo hadi ded-"

"BİRAZ DAHA BAĞIRIRSAN ÜSTÜMDEKİ YORGANI AĞZINA TIKMAYA GELİYORUM!"

Yataktan sinir ve baş ağrısıyla kalkıp ayılmaya çalışırken odamın kapısı yavaşça aralandı. Jimin kafasını aralıktan uzatıp masum bakışlarını üzerime dikti.

"Ama neden kızıyorsun ki?"

Bir de neden kızıyorsun diyor. Yanımdaki yastığı elime aldığım gibi kapının aralığından uzattığı kafasına fırlatmamla geri kaçması bir oldu.

"BİR DE NEDEN KIZIYORSUN DİYOR YA!"

Biraz yatakta oturup kafamı toparladıktan sonra yastığımın yanında duran telefonumu aldığımda Haru'dan mesaj olduğunu gördüm.

Haru:
Minseo bizimkiler aradı, size kahvaltıya geliyormuşuz (09.48)
Hala uyuyor musun? (10.15)MŞNSEO ÇABUK UYAN!!!! (10.20)
YOONGİ SİZE GELECĞMİ ÖPRENDİ
BENİMKE O DA GELİYOR
VE TAHMİN ET YANIDNA KİN VAR


Tanrı aşkına ne olur okuduklarım bir rüya olsun. 


Minseo:
Haru şimdi uyandım ve
TANRI AŞKINA NE OLUYOR?


Haru:
Ben, Yoongi ve Jungkook şu an yoldayız
10 dakikaya sizdeyiz

Minseo:
NE DİYORSUN YA
NE JUNGKOOK'U
NE YOONGİ'Sİ 

Haru:
BEN VARIM DİYOR BENNN

Minseo:
Ne?

Haru:
Yok bir şey
Dediğim gibi yoldayız
Taehyunglar çok sinirli
Jimin nasıl?

Minseo:
Bilmiyor sanırım
Az önce benim odamdaydı
Bilse bu kadar sakin olmazdı

Haru:
Sen kalkıp toparlandın mı
Beş dakikaya sizdeyiz

Minseo:
HAYIR PİJAMALARIMLAYIM
OYALAMA BENİ


Yataktan kalktığım gibi banyoya girip aynada kendimi süzdüm ve cesetten farkım olmadığını gördüm. Darmadağınık saçlar, morarmış gözaltları, kurumuş dudaklar... ve bunca şeyin üzerine 5 dakikaya bizdeler. Bugün yine çok şanslı günümdeyim (!)

Ne kadar olmasa da saçlarımı tepeden at kuyruğu yapıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra 2 dakikada makyajımı da yaptım. Odaya geri dönüp siyah tayt ve üzerine beyaz tişörtümü de giydikten sonra odadan çıktım. Çıkar çıkmaz da Jimin'le karşılaşmam bir olunca beni baştan aşağıya süzdü.

"Neden bu kadar özendin ki? Alt tarafı bizimkiler kahvaltıya geliyor."

Ah yavrucum, az sonra olacaklardan haberin yok ki.

"Aslında çok da özen-"

Aşağıdan gelen kapı sesiyle sözüm yarıda kesilirken Jimin benim heyecanıma anlam veremeyerek aşağıya indik. Kapının önüne geldiğimizde Jimin kapıyı açarken ben suç işlemiş çocuklar gibi ellerimi arkama bağlayıp gelecek olanı beklemeye başladım.

D-3  |Jungkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin