25

163 14 11
                                    

Herkese merhaba, yepyeni bir bölüm ile buradayım.

⚠️ Hafif +18 uyarısı! Ama şu 🤏 kadarcık bi +18

Satır içi yorumlar olsun bölüm yorumları olsun çok azaldı.

Lütfen bolca sevgi gösterin. İyi okumalar.




"Sonunda şu tatile çıkabildik ya, nasıl rahatım bir bilseniz."

"Taehyung'a katılıyorum, sınav bittiğinden beri planını yapıyorduk ama bir türlü çıkamamıştık."

"Acaba neden çıkamadık Haru?"

Yoongi imalı imalı Haru'ya bakarken hepimiz anlamıştık altında yatan imayı.

Sınav yaklaşık 1 hafta sonra biz tam tatil planları yapmışken Haru ve Yoongi bir yanlış anlaşılmadan dolayı kavga etmişlerdi. Haru da Yoongi'yi dinlemeden peşin hüküm verdiği için onlar küsmüş biz de tatili ertelemek zorunda kalmıştık. Ama sonunda hep birlikte buradaydık işte.

"Gelme üzerime, bi küserim görürsün gününü."

Yoongi ağzına görünmez fermuarını çekerken hepimiz gülümsedik.

"Yemek ağır geldi, biraz yürüyüş mü yapsak?"

Jin'in bu fikri hepimize cazip gelirken oturduğumuz yerden kalkıp göl kenarında dolaşmaya başladık. Gölün kenarındaki ağaçların arasında dolaşırken herkes sessizce kuşların sesini dinliyordu.

Sınavdan sonra yaklaşık 2 ay geçmişti. Sonuçlarımızın açıklanmasına çok az kalmıştı. Bu iki ayda pek bir şey değişmese de yine de değişen ufak şeyler vardı.

Ufak demek ne kadar doğru olabilir bilmiyorum ama en azından insanlık için küçük benim için büyük değişimlerden biri de Jimin ve Jungkook'un artık anlaşmaya başlamış olmasıydı. İlk zamanki hallerine göre şimdi araları çok daha iyiydi. Bu duruma da en çok ben seviniyordum tabii ki. Hayatımda en önemli iki insanın anlaşması kadar güzel bir şey yoktu benim için.

Ben düşünce alemine dalmışken birden çekilmemle kendime geldim. Sırtım ağaca yapışmış bir şekilde şaşkın gözlerle dibimdeki Jungkook'a bakıyordum.

"Ne oldu birden, ödüm koptu."

"Seni birazcık sevmek istedim."

Dudakları dudaklarıma yaklaşırken göğsüne hafifçe baskı uyguladım. Üzgünüm sevgilim ama bunların karşılığını misliyle alacaksın bu akşam.

"Diğerlerine ayıp olur Jungkook. Onlara katılalım, gece yalnız kalınca istediğin kadar seversin."

"O zaman odamıza gidelim hadi."

Elimden tutup diğerlerinden ters tarafa çekiştirmeye başlayınca gülerek durdurdum onu.

"Jungkook ya, hadi dedim. Geceyi bekle, hem sana sürprizim var."

"Ahhh, şu sürprizi hatırlatıp duruyorsun. Azıcık ipucu versen ne olur ki sanki?"

"Eğer şimdi diğerlerine katılırsak belki bir ipucu veririm."

Tekrardan elimden tutup diğerlerinin peşine sessizce takılırken onun bu haline güldüm. Belki demiştim, kesin konuşmamıştım ki.

*

"Hepimizin uykusu gelmedi mi ya? Odalara mı dağılsak artık?"

Jungkook sabırsızca bu geceki bininci odalara dağılma fikrini ortaya attıktan sonra artık ilk pes eden Namjoon oldu.

D-3  |Jungkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin