MEDİTASYON

289 11 0
                                    

Zihin seviyesini yatıştırmanın ve rahatlatmanın önemli olduğu büyü yapmak için başarılı bir yöntemdir. Bu, güçlü duygular yaşıyorsanız veya zihninizi meşgul eden sorunlar varsa, büyülerinizi yapmak için daha sakin bir duruma geçmenizi beklemenizin en iyi olduğu anlamına gelir.

Meditasyon, bu huzurlu zihin durumuna ulaşmanıza yardımcı olan harika bir araçtır. Olumsuzluğu serbest bırakmanıza, kendinizi yerleştirmenize ve enerjinizi dünyanın enerjisiyle uyumlu hale getirmenize yardımcı olabilir. Meditasyon yaparken gözlerinizi kapayın, derin nefesler alın ve ayaklarınızdan başlayarak vücudunuzu rahatlatın ve başınıza kadar çalışın.

Zihninizin bir kutu olduğunu ve bu kutunun hayatta kalmanızı sağlayan ve size zevk veren tüm şeylerle dolu olduğunu, ancak aynı zamanda acı çekmenize neden olan anılar veya sizi geceleri uyutmaya neden olan endişeler gibi istemediğiniz şeylerle de dolu olduğunu hayal edin. Kutuda yeni bir şey için hiçbir alan kalmamış.

Şimdi istenmeyen her öğeyi tek tek kutudan çıkarıp büyük bir çöp torbasına yerleştirmenizi hayal edin. Torbayı uygun hissettiğiniz bir yere atın ve sonsuza kadar atılabilmesi için bir yere atın. Tüm bu istenmeyen şeyleri zihninizi boşalttığınızda kendinizi çok daha hafif hissedeceksiniz.

Düşüncelerinizin enerjiniz üzerinde güçlü bir etkisi olduğunu unutmayın. Kendinizi güçlendirmek için meditasyon kullanarak, bu bilgiyi günlük yaşamınız boyunca taşıyacaksınız.

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin