ENERJİ ÇALIŞMASI

265 12 0
                                    

Enerji, cadılık dahil birçok manevi uygulamada temel bir kavramdır. Tüm canlıların ve evrenin içinden akan canlı kuvveti ifade eder. Çin tıbbında ve dövüş sanatlarında ki "chi", Hinduizm ve yoga'daki "prana" ve Hawaii ruhaniyetindeki "mana" gibi inanılan çeşitli enerji türleri vardır.

Enerjiyi hissetme ve manipüle etme yeteneği pratik yaparak geliştirilebilir. Tekniklerden biri, karıncalanma veya sıcaklık gibi vücudunuzdaki duyumlar üzerine odaklanmak ve enerjinin sizden geçtiğini hayal etmektir. Başka bir teknik, ellerinizi birbirine yakın tutup aralarındaki enerji alanını hissetmek veya nesnelere veya kişilere hafifçe dokunarak enerjilerini hissetmektir.

Enerji biriktirme egzersizleri, enerji alanınızı güçlendirmenize ve enerjiyi hissetme ve manipüle etme yeteneğinizi geliştirmenize yardımcı olabilir. Köklenme, ayaklarınızdan dünya içine doğru köklerin büyüdüğünü ve enerji ile sizi bağladığınızı hayal etmeyi içeren bir örnektir. Merkezlenme, dikkatinizi merkezinize odaklayarak ve onun içinden enerjinin akmasını hayal ederek yapılır.

Meditasyon, enerji biriktirmek ve evrenle bağlantı kurmak için güçlü bir araçtır. Nefesinize odaklanarak ve zihninizin boşalmasına izin vererek, enerjinin daha özgür bir şekilde akmasına izin veren bir rahatlama ve açıklık durumu yaratabilirsiniz. Meditasyon sırasında görselleştirme de kullanarak, evrenden enerji çekip hedeflerinize veya niyetlerinize doğru yönlendirebilirsiniz.

Bu tekniklerin yanı sıra, kristal iyileştirme, çakra dengesi ve bitki ve hayvanlarla enerji çalışması gibi diğer enerji çalışma yöntemleri de mevcuttur. Herhangi bir manevi uygulamada olduğu gibi, enerji çalışmalarına saygı ve niyetle yaklaşmak ve becerilerinizi zamanla yavaşça geliştirmek önemlidir.

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin