Bir Koruma tılsımı, negatif enerjiden sizi korumaya ve zarardan korumaya yardımcı olabilir.
Gerekli Malzemeler:
Küçük bir siyah kumaş parçası veya siyah organze çanta
Koruma otları (örneğin biberiye, adaçayı veya fesleğen)
Koruma kristalleri (örneğin siyah turmalin, obsidyen veya hematit)
Küçük bir kâğıt parçası ve kalem
Kırmızı iplik veya kurdele
Yapılışı:
Öncelikle alanınızı ve malzemelerinizi temizlemeye başlayın. Bunu, beyaz bir mum yakarak ve etrafınızdaki enerjiyi arındırdığını hayal ederek yapabilirsiniz. Ayrıca tütsü, adaçayı veya palo santo kullanabilirsiniz.
Siyah kumaş parçasını veya organze çantayı alın ve seçtiğiniz koruma otları ve kristallerle doldurun. Hepsini kullanabilir veya size uygun olanlardan sadece birkaçını seçebilirsiniz.
Bir kâğıt parçasına niyetinizi yazın. Örneğin, "Tüm negatif enerjiden ve zarardan korunuyorum."
Kâğıdı katlayın ve çantaya yerleştirin veya kurdele ile tılsımın dışına bağlayın.
Çantayı veya kurdeleyi sıkıca kapatın, otlar ve kristaller düşmeyecek şekilde emin olun.
Büyüyü ellerinizde tutun ve etrafınızda koruyucu bir kalkanın oluştuğunu hayal edin. Büyünün gücünü artırmak için bir dua veya tekrarlamak istediğiniz bir şey de söyleyebilirsiniz.
İşiniz bittiğinde, büyüyü koruma için yanınızda taşıyabileceğiniz veya yanınızda tutabileceğiniz bir yere koyun. Ayrıca bir kolye veya bilezik olarak da kullanabilirsiniz.
Büyüyü etkinleştirmek için, ellerinizde tutun ve niyetinize ve büyünün enerjisine odaklanın. İhtiyacınız olduğunda ekstra koruma sağlamak için bunu yapabilirsiniz.
Koruma Tılsımınızın gücünü korumak için düzenli olarak yenilemeniz ve temizlemeniz gerektiğini unutmayın. Bunu, güneş veya ay ışığına yerleştirerek, adaçayı veya palo santo ile tütsüleyerek veya birkaç saat tuza gömerek yapabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantastikİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...