Kendi bitkilerinizi yetiştirmek, cadılık pratiğinin tatmin edici ve doyurucu bir yönü olabilir. Sadece doğal dünya ile daha derin bir bağlantı kurmanıza izin vermekle kalmaz, aynı zamanda büyüsel çalışmalarınız için hazır bir bitki kaynağı sağlar. Kendi bitkilerinizi yetiştirmek için şu ipuçlarını kullanabilirsiniz:
Güneşli bir yer seçin: Çoğu bitki günde en az altı saat güneş ışığına ihtiyaç duyar, bu nedenle bahçenizde veya pencere kenarınızda bol güneş alan bir yer seçin.
İyi drene olan toprak kullanın: Bitkiler köklerinin su içinde oturmasını sevmezler, bu nedenle kullanacağınız toprağın iyi drene edildiğinden emin olun.
Düzenli sulama: Bitkilerin gelişebilmeleri için düzenli sulamaya ihtiyaçları vardır, bu nedenle toprağın dokunulduğunda kuruduğunu hissettiğinizde sulayın.
Düzenli olarak budama: Bitkilerinizi budamak, daha çalımsı büyümelerini teşvik eder ve daha fazla yaprak üretmelerini sağlar. Ayrıca, yemek pişirme ve büyüsel çalışmalarınızda kullanabileceğiniz taze bitkilerinizin bol olmasını sağlar.
Taze bitkileriniz hazır olduktan sonra, kendi bitkisel çözümlerinizi, yağlar, tentürler ve çaylar gibi hazırlayabilirsiniz. İşe başlamak için bazı basit tarifler:
Bitkisel yağ: Seçtiğiniz bitkilerle bir kavanozu doldurun, taşıyıcı bir yağla (zeytin veya badem yağı gibi) kaplayın ve güneşli bir yerde iki hafta boyunca bekletin. Bitkileri süzün ve yağı masaj için veya büyüler ve ritüellerde bir bileşen olarak kullanın.
Tentür: Seçtiğiniz bitkilerle bir kavanozu doldurun, yüksek alkollü içkiyle (votka gibi) kaplayın ve karanlık bir yerde iki hafta bekletin. Bitkileri süzün ve tentürü tıbbi veya büyüsel amaçlar için kullanın.
Çay: Seçtiğiniz bitkileri sıcak suda 5-10 dakika demleyin, bitkileri süzün ve rahatlatıcı ve besleyici bir fincan bitki çayının keyfini çıkarın.
Kendi bitkilerinizi yetiştirmek ve kendi bitkisel çözümlerinizi oluşturmak, doğal dünya ile bağlantınızı derinleştirebilir ve büyücülük uygulamanıza güçlü ve etkili araçlar ekleyebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantasiİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...