Astrolojik geçişler, gezegenlerin zodyak burçları boyunca seyahat ederken bir kişinin doğum haritasıyla etkileşime girmesine işaret eder. Bu geçişler, bir kişinin yaşamında önemli bir etkiye sahip olabilir ve gelecekteki olaylar ve kişisel büyüme fırsatları hakkında değerli içgörüler sağlayabilir.
Gezegenlerin zodyak boyunca hareketi döngüseldir ve her gezegenin her burçtan geçmesi belirli bir zaman alır. Gezegenin hareket hızı değişir, bazı gezegenler bir burçtan geçmek için yıllar alırken, diğerleri daha hızlı hareket eder.
Bir gezegen belirli bir burçtan geçtiğinde, bir kişinin doğum haritasındaki gezegenler ve noktalarla çeşitli açılar oluşturacaktır. Bu açılar, dahil olan gezegenlerin doğası ve oluşturdukları özel açılara bağlı olarak uyumlu veya zorlayıcı olabilir.
Trinler gibi uyumlu açılar genellikle olumlu olarak kabul edilir ve hayatta belirli bir alanda kolaylık ve akış dönemini gösterebilir. Örneğin, Venüs bir kişinin doğum güneşi ile trin oluşturursa, bu, yüksek düzeyde yaratıcılık, romantizm ve öz ifade dönemini gösterebilir.
Kareler ve muhalefetler gibi zorlu açılar, hayatta belirli bir alanda zorluk ve çatışma dönemini gösterebilir. Örneğin, Satürn bir kişinin doğum Venüsü ile kare oluşturursa, bu, ilişki zorlukları, duygusal soğukluk ve maddi zorluklar dönemini gösterebilir.
Geçişlerin etkisi, dahil olan gezegenlerin özelliklerine, hareket ettikleri burçlara ve bir kişinin doğum haritasındaki açılarına bağlı olarak değişir. Bazı geçişler nispeten önemsiz olabilirken, diğerleri önemli bir dönüm noktasını veya büyük bir yaşam olayını gösterebilir.
Geçişlerin değerli içgörüler sağlayabileceği unutulmamalıdır, ancak deterministik veya öngörücü olarak görülmemelidir. Sonuçta, bir kişinin özgür iradesi ve kişisel seçimleri, herhangi bir geçiş sırasında deneyimlerini ve sonuçlarını şekillendirmede önemli bir rol oynayacaktır.
Deneyimli bir astrologla çalışmak, bir kişinin natal haritası üzerindeki geçişlerin etkisini daha derinlemesine anlamak ve potansiyel büyüme fırsatlarını ve zorlukları keşfetmek için yardımcı olabilir. Astroloji, güçlü bir kişisel farkındalık ve kişisel gelişim aracı olabilir ve güçlü yönlerimiz, zayıf yönlerimiz ve yaşam yolumuz hakkında fikirler sunarak bize fayda sağlayabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantasiİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...