Astroloji, niyetlerinizi ve ritüellerinizi kozmosun enerjileriyle uyumlu hale getirerek sihirli çalışmalarınız için güçlü bir araç olabilir. İşte sihirli uygulamanızda astrolojik hizalamaları kullanmanız için bazı teknikler:
Zamanlama: Astroloji, bir ritüel veya büyüyü yapmak için en uygun zamanı seçmenize yardımcı olabilir. Her gezegen kendi enerjisine sahiptir ve özellikle bir gezegenin gökyüzünde belirgin olduğu bir zamanda seçerek, büyü niyetinizi desteklemek için o enerjiyi kullanabilirsiniz. Örneğin, Venüs retrosunda bir aşk büyüsü yapmak özellikle güçlü olabilir.
Denklemeler: Astroloji, farklı sihirli araçlar ve zodyak burçlarının, gezegenlerin ve evlerin arasındaki denklemeleri belirlemek için de kullanılabilir. Örneğin, ateş elementiyle çalışıyorsanız, Koç'un yöneticisi Mars ile uyumlu olan kırmızı bir mum kullanmayı tercih edebilirsiniz. Ya da Jüpiter enerjisiyle çalışıyorsanız, bolluk ve refahla ilişkilendirilen bir sitrin kristalini seçebilirsiniz.
Gezegen çağrıları: Sihirli çalışmanızda astrolojik hizalamaları kullanmanın başka bir yolu, belirli bir gezegenin veya burcun enerjisini çağırmaktır. Örneğin, Ay enerjisiyle çalışıyorsanız, dolunay sırasında bir ritüel yapabilir ve Ay ile ilişkilendirilen Artemis tanrıçasını çağırabilirsiniz.
Astrolojik talismanlar: Astroloji, belirli bir niyeti desteklemek için sihirli enerji yüklü nesneler olan talismanlar oluşturmak için de kullanılabilir. Astrolojik bir talisman oluşturmak için uygun bir gezegen veya zodyak sembolü seçer ve sonra niyetinizi ve ilgili gezegenin veya burcun enerjisini şarj edersiniz.
Gezegen saatleri: Son olarak, astrolojik hizalamalar bir ritüel veya büyü yapmak için en uygun günün hangi saatlerinin olduğunu belirlemek için de kullanılabilir. Gezegen saatleri adı verilen eski uygulama, her gün ve gecenin gezegenler tarafından yönetilen periyodlarına ayrılır ve her saat belirli bir gezegenle ilişkilendirilir. Sihirli çalışmanız için uygun gezegen saatinizi seçerek, o gezegenin enerjisine ulaşabilir ve ritüelinizin gücünü artırabilirsiniz.
Bu teknikleri sihirli uygulamanıza dahil ederek, evrenin enerjileriyle olan bağınızı derinleştirebilir ve büyülerinizin ve ritüellerinizin etkililiğini artırabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantastikİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...