Defetme büyüleri kişiyi veya mekânı olumsuz enerjilerden veya etkilerden arındırmak için tasarlanmıştır. Bu büyüler zarar veya negatiflik yaratan bir kişiyi defetmek veya bir alanı istenmeyen enerjilerden arındırmak için kullanılabilir. Defetme büyüleri otlar, kristaller veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla yapılabilir.
Buna karşılık, bereket büyüleri bir kişinin hayatına pozitif enerji ve iyi şans getirmek için tasarlanmıştır. Bu büyüler yeni bir ev veya işi kutsamak, evlilik veya diğer önemli bir olayı kutsamak veya sadece bir kişinin hayatına pozitiflik ve mutluluk getirmek için kullanılabilir. Bereket büyüleri mumlar, tütsüler veya diğer kutsal nesnelerin kullanımını içerebilir ve ritüel ya da daha rahat bir şekilde yapılabilir.
Bağlama büyüleri bir kişinin veya varlığın eylemlerini veya etkisini sınırlandırmak için tasarlanmıştır. Bu büyüler zarar veya negatif eylemlerin gerçekleşmesini önlemek veya birinin başkalarına zarar veya negatiflik yaratmasını durdurmak için kullanılabilir. Bağlama büyüleri otlar, ip veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla yapılabilir.
Bolluk ve servet büyüleri bir kişinin hayatına zenginlik ve refah çekmek için tasarlanmıştır. Bu büyüler otlar, mumlar veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla yapılabilir. Bolluk ve servet büyüleri yeni fırsatların açılmasına yardımcı olabilir ve bir kişinin hayatına pozitif enerji çekmeye yardımcı olabilir.
Temizlik büyüleri negatif enerjiyi kaldırmak ve bir kişinin aura veya yaşam alanındaki tıkanıklıkları temizlemek için tasarlanmıştır. Bu büyüler tütsü, tuz veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla yapılabilir. Temizlik büyüleri sakinlik ve netlik hissi getirmeye yardımcı olabilir ve stres veya negatiflik dönemlerinden sonra özellikle yararlı olabilir.
Aşk büyüleri iki kişi arasındaki romantik aşkı çekmek veya güçlendirmek için tasarlanmıştır. Bu büyüler, bitkiler, kristaller veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla uygulanabilir. Aşk büyüleri, yeni bir partner çekmeye veya mevcut olanla bağlantıyı derinleştirmeye çalışanlar için özellikle faydalı olabilir.
Gösteriş büyüleri birinin görünümünü veya karizmasını artırmayı amaçlar. Bu büyüler, makyaj, giyim veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla uygulanabilir. Gösteriş büyüleri özgüveni artırabilir ve başkalarından olumlu dikkat çekmeye yardımcı olabilir.
Koruma büyüleri negatif enerjileri uzaklaştırmak ve büyücüyü veya diğer kişileri zarardan korumak için tasarlanmıştır. Bu büyüler, bitkiler, kristaller veya diğer malzemelerin kullanımını içerebilir ve ritüel veya meditasyon yoluyla uygulanabilir. Koruma büyüleri, güvensizlik veya belirsizlik dönemlerinde özellikle yararlı olabilir ve güvenlik ve koruma hissi yaratmaya yardımcı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantasyİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...