SON

272 11 2
                                    

Büyücülük kitabının son sayfasına geldiğinizde, üzerinde yolculuk ettiğiniz sihirli serüveni düşünmek için bir an ayırın. Eski bilgeliklerin derinliklerine inerek doğanın ve evrenin gücünü kullanarak isteklerinizi gerçekleştirme ve ilahi ile bağlantı kurma yolunda ilerlediniz.

Son sayfayı okurken, cildinizde güneşin sıcaklığını ve saçlarınızın arasındaki hafif esintiyi hissedin. Düşüncelerinizi çevrenizdeki doğal dünyaya bırakın ve uygulamanızı yönlendiren ayın evrelerini ve mevsimlerin değişimlerini hatırlayın.

Kitabınızı kapattığınızda, sihirli yolculuğunuzun henüz sona ermediğini bilin. Ustalaşmak ve ilahi ile bağınızı derinleştirmek için uygulamanın derinliklerini keşfetmeye devam edeceksiniz. Kazandığınız bilgi ve bilgeliği yolculuğunuzda rehber olarak kullanın ve içinde bulunduğunuz gücü asla unutmayın.

Yolculuğunuz boyunca rehberlik eden evrene ve ruhlara şükran sunmak için bir an ayırın. Uygulamanız sayesinde elde ettiğiniz bilgi, bilgelik ve hayatınıza giren sayısız nimet için teşekkür edin.

Bir cadı olarak dünyada pozitif değişim yaratma gücüne sahip olduğunuzu unutmayın. Büyünüzü iyiye doğru bir güç olarak kullanarak başkalarına yardım edin, gezegeni iyileştirin ve nereye giderseniz aşk ve uyumu teşvik edin.

Ve yolculuğunuz boyunca yalnız olmadığınızı asla unutmayın. Atalarınızın, rehberlerinizin ve diğer cadıların ruhları her zaman yanınızda, gerektiğinde desteğinizi ve rehberliğinizi sunacaktır.

Bu nedenle, kendinize ve evrenin sihrine güvenle ilerleyin. Işığınızın parlaklığını gösterin ve yolculuğunuzun harikalar, maceralar ve aşkla dolu olması dileğiyle.

Sevgili cadı, kendinize güvenle ve cesaretle ilerleyin. Sizi çevreleyen sihri benimseyin ve keşif ve dönüşüm yolculuğunuzda size rehberlik etmesine izin verin. İlahi ışık daima üzerinizde parlasın ve yolunuz her zaman sevinç, aşk ve bollukla dolu olsun.

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin