DİLEKLER VE ÇAĞRILAR

254 11 0
                                    

Dilekler ve çağrılar, magick (büyü) uygulayıcılarının işlerinde enerji ve niyeti kanalize etmek için kullanılan sözlü veya yazılı büyücü sözleridir. Büyü yapmak veya kutsal alan yaratmaktan çeşitli yollarla kullanılabilir ve uygulayıcının kişisel inanç ve uygulamalarına uyacak şekilde uyarlanabilirler.

Kendi magickal çalışmalarınızda kullanabileceğiniz bazı dilekler ve çağrılar şunlardır:

Koruma Büyüsü Dileği: "Toprak ve hava, ateş ve su gücüyle, ruhları bu alanı korumak ve beni zarardan korumak için çağırıyorum."

Aşk Büyüsü Çağrısı: "Aşk ve güzellik tanrıçası, mükemmel eşimi bana getirmek için sana sesleniyorum. Aramızda aşk ve neşe özgürce akıtsın ve kalplerimiz sonsuza dek bağlı olsun."

İyileştirme Büyüsü Dileği: "Bu mumu yakarken, evrenin iyileştirici güçlerini çağırıyorum. Bu ışık acı çekenlere konfor ve güç getirsin ve yalnız olmadıklarını bilsinler."

Kovma Büyüsü Çağrısı: "Toprak ve gökyüzünün ruhları, hayatımdaki tüm olumsuzluğu kovmak için sana sesleniyorum. Sadece olumluluk ve ışık bu alana girsin ve artık bana hizmet etmeyen her şeyden özgür olayım."

Bolluk Büyüsü Dileği: "Elementlerin ve evrenin gücüyle, hayatıma bolluk ve refah çağırıyorum. Finansal durumum bol olsun ve başarı için fırsatlarım bol olsun."

Dilekler ve çağrıları kullanırken, niyet ve odak ile söylemek veya yazmak önemlidir. Sözlerinizin enerjisini evrene akarken görselleştirin ve evrenin aynı şekilde yanıt vereceğine güvenin.

Ayrıca, magickal çalışmaların her zaman tüm tarafların en yüksek iyiliği göz önünde bulundurularak yapılması gerektiğini hatırlamak önemlidir. Sözlerinizi akıllıca kullanın ve her zaman hayatınıza ve etrafınızdaki insanların hayatlarına olumlu, iyileştirici ve sevgi dolu bir yaklaşım sergileyin.

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin