Cadılık sadece özel ritüeller veya törenler sırasında uyguladığımız bir şey değildir. Aynı zamanda günlük hayatımıza basit ve anlamlı yollarla dahil edilebilir. Güneş ve ayın doğal döngülerine karşı farkındalık ve bilinç geliştirerek, dünyaya olan bağımızı derinleştirebilir ve sihirli uygulamamızı güçlendirebiliriz.
Günlük hayatımıza cadılığı dahil etmenin bir yolu, farkındalık uygulamaları aracılığıyla yapılabilir. Farkındalık, dikkatimizi şimdiki an'a getirerek yargılamayan farkındalık tutumu geliştirmeyi içerir. Bu meditasyon, nefes egzersizleri veya sadece gün boyunca düşüncelerimize ve duygularımıza dikkat etmekle yapılabilir. Farkındalık uygulayarak, içgüdümüze ve doğal dünyaya olan bağımıza daha uyumlu hale gelebiliriz.
Günlük hayatımıza cadılığı dahil etmenin başka bir yolu, güneş ve ayın döngüleriyle çalışmaktır. Güneş büyümeyi, enerjiyi ve canlılığı, ay ise sezgiyi, duyguları ve bilinçaltını temsil eder. Ayın evrelerine ve güneşin gökyüzündeki konumuna dikkat ederek, eylemlerimizi ve niyetlerimizi dünyanın doğal ritimleriyle uyumlu hale getirebiliriz. Örneğin, yeni ayı niyetler belirlemek ve yeni projeler başlatmak için bir zaman olarak kullanabilirken, dolunay eski kalıpları serbest bırakmak ve bize artık hizmet etmeyen şeyleri bırakmak için bir zaman olabilir.
Son olarak, günlük hayatımızda cadılığı dahil etmek, eylem ve seçimlerimiz konusunda niyetli olmakla mümkündür. Bu, kutsal bir alan yaratmak için mum yakmak veya tütsü yakmak gibi basit ritüeller içerebilir veya enerjimizi ve odaklanmamızı artırmak için kristaller veya diğer doğal unsurlar kullanabiliriz. Ayrıca, eylemlerimizin doğal dünya üzerindeki etkisine dikkat ederek, daha sürdürülebilir ve çevreye duyarlı bir şekilde yaşamak için adımlar atabiliriz.
Sonuç olarak, büyücülükgüçlü ve dönüştürücü bir uygulama olabilir ve günlük hayatımızızenginleştirebilir, doğal dünya ile olan bağlantımızı derinleştirebilir.Farkındalık geliştirme, güneş ve ayın döngüleriyle çalışma ve eylemlerimiz vetercihlerimiz konusunda niyetli olma gibi yollarla, büyücülüğü günlükhayatımıza basit ve anlamlı şekillerde dahil edebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantasíaİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...