Şifa İksiri

265 4 0
                                    

İyileştirici İksir, fiziksel ve duygusal iyileşme için güçlü bir araçtır.

Gerekli Malzemeler:

Kapaklı küçük cam kavanoz

Kurutulmuş otlar (örneğin papatya, echinacea, zencefil ve nane)

Çiğ bal

Küçük bir kâğıt parçası ve kalem

Yapılışı:

Öncelikle alanınızı ve malzemelerinizi temizlemeye başlayın. Bunu, beyaz bir mum yakarak ve etrafınızdaki enerjiyi arındırdığını hayal ederek yapabilirsiniz. Ayrıca tütsü veya adaçayı veya palo santo kullanabilirsiniz.

Küçük cam kavanozunuzu alın ve üstünde biraz boşluk bırakarak kurutulmuş otlarla doldurun.

Kavanoza bir kaşık çiğ bal ekleyin ve otları kaplayacak kadar yayın.

Kavanozu ellerinizde tutun ve büyü için bir niyet belirleyin. Bu, "Bu iksir bedenim ve ruhum için iyileşme getirsin" gibi basit bir cümle olabilir. Kavanozu birkaç gün boyunca balın otlarla karışmasına izin vermek için bir pencere pervazı veya diğer güneşli bir yere koyun.

Birkaç gün sonra, kavanozu alın ve malzemeleri karıştırmak için hafifçe çalkalayın.

Niyetinizi kâğıt parçasına yazın ve katlayın. Onu da kavanoza koyun.

Kavanozu sıkıca kapatın ve kullanmaya hazır olana kadar serin ve karanlık bir yerde saklayın.

Büyüyü etkinleştirmek için, kavanozu ellerinizde tutun ve içine iyileştirici bir enerjinin aktığını hayal edin. Büyünün gücünü artırmak için bir dua veya tekrarlamak istediğiniz bir şey de söyleyebilirsiniz. Hazır olduğunuzda, vücudunuzda iyileştirici enerjinin çalıştığını hissedene kadar her gün bir kaşık iksir alın.

Büyüler oluştururken her zaman sezginize güvenmeyi ve size uygun malzemeleri ve adımları kullanmayı hatırlayın. Büyü kişisel bir uygulamadır ve doğru yapmanın tek bir yolu yoktur.

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin