RUH TAHTASI (OUIJA)

316 12 0
                                    

Ouija tahtası, birçok kişi tarafından spiritüel iletişim aracı olarak kullanılan bir oyun tahtasıdır. Ouija tahtası, bir tabla şeklindedir ve üzerinde harfler, sayılar, kelime kısaltmaları ve diğer semboller bulunur. Kullanıcılar, bir gösterici (genellikle bir cam gösterge) kullanarak tahtanın üzerinde hareket eden bir spiritüel varlıkla iletişim kurmak için sorular sorarlar.

Ouija tahtasının tarihi oldukça ilginçtir. Ouija tahtası, ilk kez 1890'larda Amerika Birleşik Devletleri'nde üretildi. Ancak, Ouija tahtasının kökenleri, aslında daha eski zamanlara dayanmaktadır. Çeşitli tarihlerde benzer tahtalar farklı kültürlerde ortaya çıkmıştır. Örneğin, Çin'de "fuji" olarak bilinen benzer bir tahta bulunmaktadır. İngiltere'de 1853 yılında üretilen "Planchette" adlı bir alet, Ouija tahtasının erken bir formu olarak kabul edilir.

Ouija tahtası, birçok kişi tarafından mistik bir araç olarak kullanılır. Ancak, bazıları da onu sadece bir oyun olarak görürler. Bu nedenle, Ouija tahtasının kullanımı birçok tartışmaya neden olmuştur.

Birçok insan, Ouija tahtasının gerçekten spiritüel varlıklarla iletişim kurmayı mümkün kılan bir araç olduğuna inanmaktadır. Ancak, bazıları da bunun sadece bir zihin oyunu olduğunu ve göstericinin aslında kullanıcının bilinçsiz hareketleri tarafından yönlendirildiğini iddia ederler.

Ouija tahtası, birçok ünlü insan tarafından da kullanılmıştır. Örneğin, ünlü yazar Ernest Hemingway'in Ouija tahtasını kullandığı bilinmektedir. Ayrıca, birçok film ve televizyon programında da Ouija tahtası kullanımı tasvir edilmiştir.

Ouija tahtası büyücülük tarihinde önemli bir yere sahiptir. İnsanların spiritüel varlıklarla iletişim kurmayı amaçlayan bir araç olarak kullandığı gibi, birçok kişi de onu sadece bir oyun olarak görür. Ouija tahtasının tarihi oldukça ilginç ve bu aracın kullanımı hala tartışmalıdır.

Ouija tahtası, birçok kişi için gizemli bir nesnedir. Ancak, doğru kullanıldığında, Ouija tahtası, spiritüel dünyayla iletişim kurmaya yardımcı olan bir araçtır. Bu bölümde, Ouija tahtasının doğru kullanımı hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Hazırlık: Ouija tahtasını kullanmadan önce, hazırlık yapmak önemlidir. Kendinizi rahat hissettiğiniz bir yer seçin ve tahtayı düzgün bir şekilde yerleştirin. Ayrıca, tahtayı kullanacağınız diğer kişileri de seçin ve sessiz bir ortam oluşturun.

Başlangıç ​​ritüeli: Ouija tahtasını kullanmadan önce, spiritüel korunma için bir başlangıç ​​ritüeli gerçekleştirin. Bu ritüel, spiritüel varlıklarla iletişim kurmadan önce kendinizi korumanızı sağlar. Bu ritüeli yapmak istemeyenler için, kendinizi olası kötü niyetli varlıklardan korumak için kişisel bir koruyucu amulet kullanabilirsiniz.

Ellerinizi tahtaya yerleştirin: Ouija tahtasını kullanırken, her katılımcının elleri tahtanın üzerine yerleştirilmelidir. Tahtanın üzerindeki plastik hareketli ok, konuşan varlıkla iletişim kurmak için kullanılır. Ellerinizi tahtanın üzerine koyduğunuzda, spiritüel varlıkların enerjisini alırsınız ve hareketli oku yönlendirmeye başlayabilirsiniz.

Sorularınızı hazırlayın: Ouija tahtasıyla iletişim kurarken, hazırlıklı olmanız önemlidir. Sorularınızı önceden hazırlayın ve cevap alacağınız konular hakkında düşünün. Spiritüel varlıklarla iletişim kurarken, çoğunlukla evrensel sorular ve konular üzerinde çalışmak daha iyidir.

Yavaş ve net hareketler: Tahtanın üzerindeki hareketli ok, net ve yavaş hareketlerle yönlendirilmelidir. Hareketli oku kontrol etmek için çok hızlı hareketler yaparsanız, spiritüel varlıklarla iletişim kurarken birçok yanılsama yaşayabilirsiniz.

Kibar olun: Spiritüel varlıklarla iletişim kurarken, kibar olmak ve saygılı davranmak önemlidir. Spiritüel varlıkların da kişilikleri ve tercihleri olduğunu unutmayın. Onlara nazikçe ve saygılı bir şekilde davranın.

Bitiş ritüeli: Ouija tahtasını kullanırken, bitiş ritüeli yapmak önemlidir. Bu ritüel, iletişim kurduğunuz spiritüel varlıklarla bağlantınızı kesmenizi ve koruyucu enerjinizi geri almanızı sağlar. Bitiş ritüelinde, spiritüel koruyucu amuletlerinizi kullanabilir veya bir başka koruyucu yöntem kullanabilirsiniz.

Sonuç olarak, Ouija tahtası doğru kullanıldığında, spiritüel dünyayla iletişim kurmaya yardımcı olan güçlü bir araçtır. Ancak, doğru hazırlık, korunma ve ritüelleri uygulamak önemlidir. Ayrıca, spiritüel varlıklarla iletişim kurarken dikkatli olunmalı ve onlara saygı gösterilmelidir.

(Amulet: Amulet, genellikle kişisel kullanım için yapılmış, şans getirdiğine veya kötü ruhları ve enerjileri uzaklaştırdığına inanılan küçük bir nesnedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Amulet: Amulet, genellikle kişisel kullanım için yapılmış, şans getirdiğine veya kötü ruhları ve enerjileri uzaklaştırdığına inanılan küçük bir nesnedir. Amuletler, taşlar, metal paralar, boncuklar, semboller, tılsımlar ve diğer nesneler gibi çeşitli malzemelerden yapılabilir. İnsanlar amuletlerini vücutlarında veya giysilerinde taşıyabilirler ve onların kendilerine şans, koruma ve güç getirdiğine inanırlar. Bazı kültürlerde, amuletlerin belirli sembolik anlamları vardır ve bu sembollerin gücüne inanılır.)

Witchcraft Kendini KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin