Gezegen pozisyonlarını belirleyin: Bir natal haritadaki gezegen pozisyonları, doğum anında güneşi, ayı, gezegenleri ve diğer göksel cisimleri temsil eder. Bireyin kişilik özelliklerini ve karakteristiklerini anlamak için her gezegenin natal haritadaki konumunu belirlemek önemlidir.
Zodyak burçlarını ve evleri anlayın: Zodyak burçları ve evler, bir bireyin yaşamının belirli alanlarını temsil eder. Her zodyak burcu belirli bir gezegenle ilişkilidir ve her ev, kariyer, aşk, ilişkiler ve sağlık gibi farklı yaşam alanlarını temsil eder. Her zodyak burcu ve evin önemini anlamak, natal haritayı yorumlamak için önemlidir.
Açıları yorumlayın: Açılar, bir natal haritada iki gezegen arasındaki ilişkilerdir ve açılar, gezegenlerin kesiştiği noktalardır. Açıların yorumlanması, bireyin güçlü yönlerini, zayıf yönlerini ve potansiyelini anlamak için içgörüler sağlar.
Haritayı bütünsel olarak analiz edin: Bir natal harita okumak, haritayı bütünsel olarak analiz etmeyi gerektirir. Bu, gezegenler, zodyak burçları ve evler arasındaki ilişkileri anlamayı içerir. Bir kişinin kişiliği ve yaşam olayları, tüm bu unsurların bir kombinasyonudur ve onları bütünsel olarak yorumlamak önemlidir.
Kişilik analizi için doğum haritalarını yorumlamanın yanı sıra, öngörüsel amaçlar için de kullanılabilirler. Transit haritalar, bir bireyin natal haritasına göre mevcut gezegen pozisyonlarını temsil eder ve bir bireyin yaşamındaki mevcut ve gelecekteki olaylar hakkında içgörüler sağlayabilir.
Genel olarak, natal haritaların okunması, astroloji, zodyak burçları, gezegen pozisyonları ve açıların derin bir anlayışını gerektirir. Uygulama ve sabırla, herkes kendileri veya başkaları için natal haritaları okumayı ve yorumlamayı öğrenebilir.
Natal haritaları okumayı öğrenmek zorlu bir görev olabilir, sabır ve pratik gerektirir. Ancak ödüllendirici bir deneyim olabilir.
Astrolojinin temellerini öğrenin: Natal haritası okumaya başlamadan önce astrolojinin temellerini sağlam bir şekilde öğrenmek önemlidir. İlk olarak, burçların, gezegenlerin konumlarının ve bunların ilgili anlamlarının öğrenilmesiyle başlayın. Astrolojideki farklı evlerin ve etki alanlarının tanınması da önemlidir.
Basit haritalarla başlayın: Natal haritası okumaya başlarken, pratik yapmak için aile ve arkadaşlarınızın basit haritalarıyla başlayın. Bu haritaların daha az gezegen konumu ve açıları olacağından, yorumlamaları daha kolay olacaktır. Basit haritalarla rahat hissettiğinizde daha karmaşık haritalara geçebilirsiniz.
Rehberli uygulama yoluyla öğrenin: Başlangıç seviyesindeki bir astroloji grubuna katılmak veya size yorumlama sürecinde rehberlik edebilecek bir mentör bulmak oldukça faydalı olabilir. Natal haritası okuma konusunda tecrübeli birinden öğrenmek, haritadaki ana unsurları tanımanıza ve bunları nasıl yorumlayacağınıza dair ipuçları sağlayabilir.
Not alın: Natal haritaların yorumlanmasına başladığınızda, gezegenlerin konumlarını, burçlarını ve evlerini içeren gözlemlerinizin detaylı notlarını alın. Bu, ilerlemenizi takip etmenize ve gelecekteki haritaları okurken notlarınıza başvurmanıza yardımcı olacaktır.
Tanınmış haritaları analiz edin: Tanınmış kamu figürlerinin natal haritalarının analiz edilmesi, natal haritaların okunmasını pratik yapmak için harika bir yöntem olabilir. Politikacılar, oyuncular ve müzisyenler gibi ünlü kişilerin haritalarını incelemek, gezegen konumlarının ve açıların farklı kişilik ve hayatlarla nasıl tezahür edebileceği konusunda size bir fikir verebilir.
Düzenli olarak pratik yapın: Herhangi bir beceri gibi, natal haritaların okunması da düzenli pratik gerektirir. Haftada sadece birkaç harita bile okusanız, düzenli olarak harita okuma ve yorumlama pratiği yapmak size güven kazandıracak ve yorumlama becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olacaktır.
Özetle, doğum haritası okumayı öğrenmek, astrolojinin temellerini, basit şemalarla başlayarak, bir mentör bulmak veya bir başlangıç astroloji grubuna katılmak, ayrıntılı notlar almak, tanınmış şemaları analiz etmek ve düzenli olarak uygulamak gerektirir. Sabırla ve azimle, doğum haritalarını okumanın sanatını ustalaştırabilir ve kişinin kişiliği, güçlü yönleri ve potansiyeli hakkında değerli bilgiler edinebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft Kendini Keşfet
Fantasyİster yolculuğunuza yeni başlıyor olun ister deneyimli bir pratisyen olun, isterse sadece çocuğunuzun bu konuya olan ilgisine dair bilgi arıyorsanız bu kitap size uygulamanızı derinleştirmek ve zanaat anlayışınızı genişletmek için değerli bilgiler v...