"Kızlar çok acil işim var. Öptüm!"
Kapıdan çıkmış hızlı bir tempo ile bisiklete doğru yürüyordum.
Kolumu biri tuttu.
Umursamayıp yoluma devam edecektim ama kolumu çok sert tutuyordu. Arkamı dönüp kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım.
"Kolumu bırak."
"Bunu neden yaptın?"dedi.Kendisini çok zor tutuyor gibi görünüyordu.
"İntikam soğuk yenen bir yemektir."dedim yapmacık bir gülümseme ile "Şimdi elinizi çekin, yoksa ben çektirmesini bilirim."
Kimse bana ters yapamaz beni küçük görmesinler isterim. Bana bir şey diyene ağzının payını veririm.
Yok adam kafayı yemiş bırakmıyor.
"Haklısın benim hatam. Telafi etmek istiyorum. Saçlarınız platin mi?"dedi.
Ben buna dalarım
Tek çare... dizimle adamın penisine tekme attım.
Arkama bakmadan bisikletime koştum.
★
Holdingin önüne gelmiştim.Bisikleti otoparka bırakıp lobiye doğru yürüdüm.
"Selam Ebru Abla,babam odasındamı?"
"Evet Çilek gidebilirsin."Mimarlık okuyordum. Üçüncü senemdeydim ve bir senem kalmıştı mevzun olmama. Babam şirketin başına geçmem için İşletme ve İktisat Bölümünü okumamı istiyordu fakat CEO olmak kesinlikle benlik değildi.
Ateş yıllardır bu şirketin sahibi olmaya hazırlanıyordu ve ben bunu kesinlike çok istiyordum.
Odaya girince babamı bilgisayarı ile ilgilenirken buldum.Çat kapı girdim diye direkt kapıya baktı.Beni görünce suratında ufak bir tebessüm oldu.
"Selam!"dedim
"Hoş geldin, hayırdır? Sen pek uğramazsın buralara."Haklıydı uğramazdım.
"Özlemiş olamaz mıyım geldim işte!"Cidden özlemiştim çünkü.
"İyi hoş geldin benim bi toplantım var Çilek'im kafeye in istersen bekle beni orda. Bende seni bırakırım sonra."
"Tamamdır babacığım kolay gelsin."diyip odadan çıkıp asansöre yöneldim. Ateş'te asansörün tuşuna basmış bekliyordu.
"Naber bücür"dedi alayla. Bugünde herkes bana ters!
Asansöre bindik.
"Bücür ne ya"desim sitemle.
"Bu üstünün hali ne?"dedi pek meraklı durmayan hâliyle. "Dur tahmin edeyim birisine çarptın."
Kafamı iki yana sallayıp "Iskaladın. Başkası bana çarptı."
Yapmacık bir sesle "Bunu kutlamamız lazım Bücürcük.""Ece nerde?"dedim.Ece canımın içi, abimin hatunu.
"Akşam yemek yemeye gidiyoruz. Şu an ne yapıyor bilmiyorum."dedi
"İyi, Ece sana dayanıyor."dedim alayla.
"Çilek!" dedi sinirli bir sesle.
"Tamam şaka ya şaka. Gül diye."Asansörün kapısı açıldı.
"İşim var benim görüşürüz sonra bücür."
"Tamamdır."Kafeye doğru yürüdüm. Kıyafetimin ıslaklığı geçmişti iyiki. Sadece...kötü duruyordu, fazla kötü.
Kahve sipariş edip kahvenin gelmesini beklemek için boş bir yere oturdum.
Bir yandanda telefonla ilgileniyordum.
İşte! Kafamı dağıtmak için en iyi etkinlik! Konser!
Hemen Zeynep'i aradım. Asla onsuz gidemezdim.
Kivircik zilli Aranıyor...
"Kız nerdesin sen bir şey demeden gittin? Ceren hanım seni merak ediyor."
"Boşver Ceren'i falan. Konser var konserr!!"
"Gerçekten mi! Alsana biletleri! Ne zaman mış?"
"Cumartesi akşama doğru biletleri ayarladım zaten en önden haberin olsun diye aradım.Ceren'i çağırmayı düşünmüyorum haberin olsun."
"Tamam Çilek'im hadi öptümm"
"Bende öptümm"
Çok mutlu olmuştum. Kahve önüme geldiğinde kahveyi yudumlarken telefona bakıyordum hâlâ.
Kafamı kaldırıp etrafa bir baktım.
Gözlerim terasın dibinde ki masaya takıldı. Daha doğrusu sandalyesinde oturan, kafedeki sarışın adama.
Kalkmadım.Neden kalkayım ki?
Ona bakıyordum ki göz göze geldik.Açıkcası onun gözlerindede şaşkınlık vardı. İlk göz temasını bozan bendim.
Elin adamının gözlerine neden bakıyordum ki?
Yanına Ateş yaklaştığında şaşkın gözlerim daha da açıldı. Birbirlerine sarıldılar.
Kahvemi masada bırakıp ayağa kalktım. Ateşin yanına doğru yürüdüm. Beni fark ettiğinde kolunu omzuma attı.
"Deniz bu benim küçük kız kardeşim Çilek."dedi."Çilek bu Deniz, üniversite arkadaşım."
Birincisi adamın Adı Deniz'miş. İkincisi Adam adımı öğrendi. Üztünde kurumuş kahve lekeleri durmuyordu. Hatta üstünü değiştirmişti.
İkimizde birbirimize kaşlarımızı çata çata baktık. Ne o, ne de ben elimizi uzattık. Ateş havada ki sessizliği anlamış olacak ki öksürdü.
"Ateş babama söylersin ben eve gidiyorum."dedim"Tamam dikkat et bücürcük."
Al işte rezil olduk.Oradan lahvemi alıp uzaklaştım.
★
Acemiyim arkadaşlar. Olsun ben komik buluyorum puahahhaha.
Sizi seviyorumm😽💗Zeynep Ecrin Açıkgöz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilav Üstü Aşk - Mafya -
RomanceSakar ve zengin, Çilek Ballı ile mafya oğlumuz Deniz Adal'ın klişe yaz aşk hikayesi... Kitabım düzenlemede, Ballar. ufak sıkıntılara lütfen aldırış etmeyin🫶🏻 ★ Ballar, kitabı ironi olsun diye yazıyorum Rs den çıkmak için okuyabilirsiniz💛