Ultra kısa bölümüme hoş geldiniz🤠
Medya: Deniz Adal★
Gökyüzüne baktık yıldızlara bakmak için. Kafam karışık, zihnim doluydu.
Zeynep ile hep geldiğimiz çatıya çıkmıştık. Bu çatı Zeynep'in odasındaki pencereden çıkınca yukarıda minderlerin olduğu mekândı.
Zeynep ile gizli yerimizdi. Kimse bilmezdi.
Ona anlatmamıştım. Anlatamazdım.
Kafamı omzuna koyup yıldızları ve şehri izledik.
O yıldızları çok severdi. Gökyüzünüde çok severdi.
"Çok yoruldum."dedim.
Yorulacak bir şey yapmamıştım. Şurdan şuraya adım atmamıştım mesela ama zihnim çok doluydu.Deniz'in tehlikeli biri çıkmamasını umuyordum.
Eve gidip uyuduktan sonra sabah kalkınca Zeynep'lere kahvaltıya gelmiştim. Sabahtan beri Zeynep ile konuşuyorduk. Akşamı ise çatıda bulduk kendimizi.
Moralim bozulmamıştı ama mutlu değildim. Hep onu düşünüyordum. Aklımdan çıkmıyordu. Plotonik miydi? Ben aşık mıydım?
"Bende çok yorgunum."diye karşılık verdi.
"Zeynep ben galiba Deniz'den hoşlanıyorum." deyip kafamı ona çevirdim."Biliyordum."derken bana bakmıyordu.
"Bende Alp'ten hoşlanıyorum."dediğinde afallamıştım. Ne?"Ne?"derken sesimde şaşkınlık çok vardı.
"Tanıştığımızdan beri, onu çok seviyorum. Onu gerçekten çok seviyorum ama o beni seviyormu bilmiyorum. Söylesene Çilek, seviyormu?" dediğinde gülümsedim."Bunu biliyorum. Küçüklğğümüzden beri böyle değil mi zaten?" kafasını olumlu anlamda salladı "Alp hep korumacıydı ama bana bir abi gibi. Sana ise... yani anlıyorsun beni işte." dediğimde gözlerini gökyüzünden ayırdı.
"Sanırım ben bilinmemezlikle yaşıyorum."
"En kötüsüde o ya.""Deniz'i neden seviyorsun?"dediğinde bunu hiç düşünmediğimi fark ettim. Ben neden ondan bu kadar etkileniyordum?
"Bilmem. Hiç düşünmedim ama tatlı birisi. Bana karşı çok farklı. Ayrıca düşğnceli biriside. Bu kadar hızlı tanıştığım birisiyle aniden yakın olmak biraz değişik." dudaklarımı ısırıp devam ettim.
"Onun ailesi var. Annesi var. Kardeşi var."
"Seninde baban var. Biz varız Çilek."
"Biliyorum Zeynep. Annemi görmek istemiyorumda zaten. Sadece.. annemi isterdim." dediğimde gülümsemeye çalışıyordum."Bazı şeylerden mahrum kalman seni eksik yapmaz. Hiç kimse dört dörtlük değil, Çilek. Bazılarımızın babası bile anlayışlı değil. Elindekilerle yetin demiyorum ama bardağın dolu tarafından bak. Eğer işler halledilemyecek kadar seni boğmaya başlarsa söyle bana. Gideriz buradan."
Haklıydı. Çözemeyince kaçabilirdik.
"Uyuyalım mı?"dediğinde eve gitmem gerektiğini düşündüm.
"Ben eve gideceğim Zeynep."
"Peki. Yolcu edeyim seni."Arabama binip şarkı açtım.
Kesinlikle kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.Eve o şekilde döndüm. Eve çıkınca kıyafetlerimi değiştirmeden salona yayıldım. Telefonuma gelen bir bildirime baktım.
Aşağı gelir misiniz Kraliçem?
Mesaja dik dik bakıyordum. Evet bu Deniz'di. Yabancı numaradan gelmişti aslında ama bana kraliçem diyen olmadığı için anlamak zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilav Üstü Aşk - Mafya -
RomanceSakar ve zengin, Çilek Ballı ile mafya oğlumuz Deniz Adal'ın klişe yaz aşk hikayesi... Kitabım düzenlemede, Ballar. ufak sıkıntılara lütfen aldırış etmeyin🫶🏻 ★ Ballar, kitabı ironi olsun diye yazıyorum Rs den çıkmak için okuyabilirsiniz💛