Medya: Buğra ve Çilek🥺
★
İnsanlar bir değişik.
Kimisi can derdinde, kimisi tırnak derdinde.
Ben ruhumun derdindeyim. Beni anlayamayan o kadar çok insan varki. Hepsinin tek dertleri para olmuş. Para mutluluk getirir ama her derdi çözmez. Aşk,sağlık,ruhsal sağlık gibi. Aile çok önemli bu konularda.Eğerki büyüdüğün ortam şaşalı geçerse şımarırsın derler. Benim için öyle değil. Asla şımarık bir kız olmadım. Annemin istediği gibi bir kız olmadım. O hayal ettiği etekli makyajlı kızlar asla olmadım. Babam ise beni olduğum gibi kabul etti. Güçlü kızım diye anlattı beni.
★
Zeynep'in kalkması lazımdı. Ve bu görev bana düşüyordu. Odaya çat kapı girip Zeynep'in üstüne atladım. Zeynep refleks olarak ellerimi tutup beni yanına fırlattı.
Alp ile bir ara çalışıyorlardı. Zeynep'in Alp'i dövmesi için bahane oluyordu. Alp Zeynep ve benim her türlü harekete karşılık vermemiz gerektiğini düşünüyor. Abi be!
Ama size dürüst olayım, küçüklüğünüzden beridir Zeynep ve Alper arasında çok farklı bir çekim var. Buğra ile olduğu gibi değil. Küçükken onları shipliyordum. Şimdide değişen pek bir şey yok. Sadece söylersem baya kötü olur. Ondan yani.
"Napıyon lan salak!"dedi şaşkınlık ve öfke karışımı bir sesle.
"Aşkımı kaldırayım dedim kötümü yapmışım?"dedim. yanındaki yastığa kafamı koydum.
"Bok gibi yapmışsın Çilek! Yüreğime iniyordu. Rüyamı böldün!"dedi üzgün bir sesle.
"Ne gördün?"dedim
"Hiç öyle havadan sudan."deyip yataktan çıktı. Kısa kesmek istiyordu. Önemli birini görmüş.
Banyoya girip işlerini hallettikten sonra giyinme odasına girdi. Giyinme odamda üstünü değiştirdi. Kırmızı kısa elbiseydi. İncecik askısıları vardı. Sabah kalkar kalkmaz nasıl bir insan bu kadar güzel görünebilir? Kıvırcık saçlarını düzleştirmiş şekil vermek için makyaj masasına oturdu.
Ben onun saçlarını seviyorum!
"Kahvaltıyı hazırladım."dedim yataktan çıkıp kapıya doğru yürürken o konştu.
"Kıyafetlerini değiştir ya! Ben hazırlanırken seni yalnız bırakmam."dedi.Kendisi çok düşüncelidir.
"İyi bari çok ısrar ettin. Öyle olsun."dedim
Hazırlanacak bir şey yoktu. Klasik Çilek kombini yapacaktım.Makyaj masasına gidip bir sandalye çektim. Masam gayet büyüktü. İkimizde rahatça hazırlanıyorduk. Saçımı bir böyle bir şöyle yaptım. En sonunda dayanamayarak açık bıraktım. Sarı saçlarım ve yeşil gözlerim kıyafetlerimle uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilav Üstü Aşk - Mafya -
RomanceSakar ve zengin, Çilek Ballı ile mafya oğlumuz Deniz Adal'ın klişe yaz aşk hikayesi... Kitabım düzenlemede, Ballar. ufak sıkıntılara lütfen aldırış etmeyin🫶🏻 ★ Ballar, kitabı ironi olsun diye yazıyorum Rs den çıkmak için okuyabilirsiniz💛