Zsolt a lehető legfeltűnésmentesebben igyekezte kimenekíteni a Madáchból Lillát, ami úgy nem volt egyszerű, hogy újságírók és fotósok ezrei állták el a rendes bejáratot és a művészbejárót is. Lilla még mindig borzalmasan gyenge volt, alig állt a lábán. A férfi egy nagy kabátba bújtatta, combját pedig bekötözte az öltözőben lévő kis elsősegélydobozban talált gézzel.
- Nem nyilatkozunk- tört át egy vonalán a kíváncsiskodóknak.
Amint beértek a sűrűjébe, vakuk villantak a szemükbe. Lilla Zsolt vállába kapaszkodott, aki utat vágott nekik.
- Most már biztos, hogy újra együtt vannak- hallottak egy lelkes kiáltást a tömegből, amit megannyi hasonló követett. Alig tudtak eljutni a kocsiig, de miután végre beszálltak, Zsolt a gázpedálra lépett, az Oktogon felé vették az irányt.
- Hogy vagy?- nézett aggódva Lillára, amikor lehagyták az utánuk futó újságírókat.
- Voltam már jobban is- vette le a kapucniját a nő.- Úgy érzem, a lakásom előtt ugyanennyi paparazzival kell majd megküzdenünk.
Sajnos igaza lett. Mire feljutottak a harmadikra, legalább hatan akarták meginterjúvolni őket, és több százszor kattant a kamera. Zsolt már csak attól félt, hogy Ödön az ígérete ellenére mégsem hagyta el a házat, de feleslegesen gondolta így. Amikor Lilla a kulccsal benyitott, látszott, hogy valaki innen rohanva elköltözött.
- Hát- huppant le Lilla a kanapéra levéve a farmerjét, hogy tudják fertőtleníteni a sebeket.- megszabadultunk tőle.
Zsolt helyeselt, aztán kiment a konyhába egy lavórért, amiben meleg vizet hozott, illetve szerzett fáslit.
- Nagyon sok mindent kell megtárgyalnunk- tisztította ki a karcolásokat.- az jó, ha egyet én kérdezek, egyet pedig te?
- Legyen- felelte felszisszenve Lilla.
- Tényleg szeretnéd újra megpróbálni, meg tudsz nekem bocsájtani?- tette fel azt a kérdést Zsolt, ami már régóta nyomta a szívét.
- Bízom benned. Egy év alatt kicsit elrendeztem magamban a dolgokat, és rájöttem, hogy nem csak a te hibád volt az, hogy elváltunk- sóhajtott Lilla.- Én sem vagyok szent, sokszor hibáztattalak olyan dolgokért, amikért én voltam felelős. Nehéz lehetett velem, de tanultam a hibámból.
- Én is bízom benned- nyomott egy óvatos puszit Lilla kötésére a férfi.- Hozok valamit enni, addig kérdezz!
- Rózsinak mondtad már, hogy el fogsz válni? érdeklődött a nő.
Zsolt kivett egy pudingot a hűtőből és egy almát a gyümölcsös kosárból, aztán válaszolt.
- Tegnap leültettem, meglepően jól fogadta. Sosem volt ez szerelem közöttünk- bontotta fel az ételt a férfi, aztán Lilla kezébe nyomta.
- Én ezt nem tudom megenni- tolta el magától a pudingot a nő.
Zsolt türelmesen átvette tőle a kanalat, szedett a masszából, és a lehető legkisebb adagot nyújtotta át Lillának.
- Nézd, ez erőt ad. Energiát. Az én szememben ugyanolyan tökéletes leszel, ha megeszed, akkor is- bátorította Zsolt.
Lilla végül behunyta a szemét és lenyallintotta a pudingot a kanálról.
- Finom- mosolygott meglepetten.
- Itt a többi- simogatta meg a fejét a férfi.
Örömmel töltötte el, hogy újra enni látja Lillát, de tudta, hogy a felépüléséhez ő kevés lesz.
- Kerestem neked egy pszichológust. Vagyis nekünk. Beleegyezel abba, hogy egy hét múlva együtt elmenjünk hozzá beszélgetni?- fogta meg a kezét.
Lilla arcán először rettegés tükröződött, de utána megszorította a férfi kezét, látszott rajta, hogy mérlegeli a lehetőségeket.
- Rendben- suttogta végül, aztán végigfeküdt a kanapén.- Alszom egyet.
- Én is pont ezt terveztem. Nem jössz be inkább?- mutatott a sokkal kényelmesebb hálószoba irányába Zsolt.
- De, csak húzd át, légy szíves, a huzatokat. Nem akarom többé Ödön szagát érezni- fintorgott nevetve a nő.
Zsolt boldogan tett eleget a kérésnek, addig Lilla átöltözött pizsamába a fürdőszobában. Zsolt nem hozta magával egyelőre a holmiját, így ő utcai ruhában feküdt be az ágyba, de az elmúlt napok intenzivitásától kialakult ólmos fáradtsága elnyomta benne azt a kellemetlen érzést, hogy nadrágban és ingben heveredett le.
Lilla bebújt mellé a takaró alá, majd pár másodperc múlva már halkan hortyogott. Zsolt átkarolta vállát, közelebb húzta magához, és ahogyan érezte a levegő ki-be áramlását, hallotta a szuszogást, rájött, hogy innentől kezdve minden a legnagyobb rendben lesz.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A lány, aki benézett a kulcslyukon
ФанфикPolyák Lilla & Homonnay Zsolt//FF FONTOS: tiszteletben tartom mind a két színész új párkapcsolatát, a történet csupán egy valóságos elemekkel tarkított fikció. ,,Sok ember él, ki érzéketlen, mint én, kinek szeméből mégis könny ered. Nagyon szeretlek...