- Частина 1 -
Вже четвертий день шляху. Я йду куди очі дивляться без особливої мети. Хіба що хочеться людей знайти, але поки що трапляються лише мертв'яки. Деякі з них з тієї ж категорії, що і друзі з села і здатні ходити, деякі мертві назавжди. Хоча щодо останнього я б не зарікався.
Загалом кілька разів я натикався на села, але всі вони влаштовані за одним принципом. Живі та мертві трупи. Часом, коли я йшов безкрайніми полями, я натикався на ще більшу кількість трупів. Дуже схоже, що тут була якась військова битва. Згадується нагода, коли я переродився на полі бою. Тоді мене до смерті затоптали коні, але не будемо про погане.
З цікавого, я довідався як я виглядаю. Із цим допомогла впоратися дощова калюжа. Загалом, те, що я хлопець підліток з довгим чорним волоссям, я знав давно. А ось, що я виглядаю як дівчисько в тілі хлопця стало для мене новиною. Я дуже красивий. Не знаю яким я був спочатку, але може це мої друзі постаралися над пластикою? Можливо, відновлюючись я не тільки покращував свої регенеративні навички, а й ставав досконалішим своїм тілом? Це пояснило б і те, чому я став сильнішим фізично.
З довгим волоссям я ще більше схожий на дівчину. Спочатку вони були короткими, але чорт, я тут майже рік, звичайно, вони виросли. До речі, зомбі жерли навіть їх, але це не завадило їм відростати, коли я регенерував.
Для мене це не новина, але здається я ще не промовив це. Мені не страшні виснаження та зневоднення, але я, як і раніше, відчуваю голод і бажання пити. Шлунок скручує, так що я іноді жру траву і п'ю з калюж. На зомбятіну мене поки що не тягне, та й згнили вони вже. Від такого м'яса у мене лише блювота буде. Не те щоб мене не тягне блювати від мого нинішнього раціону харчування, але однаково з цим якось легше.
Ще з приємного, сьогодні вранці я нарешті знайшов нормальний одяг. Чи не розірвану, не смердючу і не просочену кров'ю. Для цього довелося постаратися і понишпорити в кожній хаті, на яку я натикався. Але в результаті я знайшов потрібне і мені більше не потрібно ходити голяка. По-перше, це було не етично. По-друге, ночами я замерзав. Судячи з погоди, зараз десь середина весни. А якщо врахувати, що нещодавно, ще коли я веселився із зомбі в селі, йшов сніг, тоді це припущення стає логічним.Я продовжував йти, але надія знайти людей потроху згасала. Може, тут взагалі всі померли? Але це має бути хоч якесь пояснення. Поки що зрозуміло одне. Тут була війна, і через це так багато мертвих солдатів у різних формах. Війна природно не оминула і мирних громадян, але чому деякі з них повстали з мертвих, це вже питання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasyАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...