Том 4 Глава 31 - Цікаві знайомства

0 0 0
                                    

Том 4 Розділ 31 - Цікаві знайомства

- Частина 1 -

= Від імені К'ю =

І ось я знову в дорозі. Ми повертаємось у снігову пустелю, тільки маршрут трохи відрізнятиметься від того, яким ми з Гамабуччі діставалися академії. Минулого разу я заходив у пустелю зі сходу, а зараз ми попливемо до її західної частини, на Сніжний берег. Із кораблем проблем не виникло, оскільки Ірен найняла цілу команду аж на рік, заплативши їм наперед. Скільки ж у неї грошей? Напевно, коли ти один із найзатребуваніших найманців, то й цінник у тебе високий.

Шлях по суші зайняв зовсім небагато часу, а ось морем плисти цілий місяць, через безпечну течію.

***

На кораблі я мав чіткий графік. Прокинувся, умився, і до самого вечора тренування. Я навіть про їжу забув, хоча яка мені різниця... Але раз на тиждень я все ж таки брав вихідний. Сьогодні якраз такий день.

- Привіт, Гамабуччі.

Я підійшов до гобліна, що сидів на носі корабля у позі лотоса. Навіть незважаючи на те, що судно хитало хвилями, зеленошкірий залишався нерухомим. У руках він тримав клітку з вороною, яку нам дала Іріме. За словами Гамабуччі, через очі цієї ворони, вона здатна спостерігати за тим, що відбувається. Крута здатність.

— Я ось про що подумав. Ти два роки нічого не їв в академії, якого хріну ти не помер з голоду, опинившись зовні?

Але у відповідь була лише тиша.

— А чого вся втома, що накопичилася, не впала на тебе разом? Уся справа у мані?

І знову тиша...

- А чого...

Але старий, що сидів позаду, перервав мене:

- Не буди його.

- Хіба він не медитує? - здивувався я.

— Цей смердючий гоблін? Він тільки вдає, а насправді вже давно заснув. Я й зараз чую, як він тихо хропе.

Через шум моря, я нічого такого не чув. Але він же сліпий, напевно, у нього добре розвинений слух, щоб компенсувати недолік.

Сам же старий сидів в обіймах з барилою рому, у якого прямо по центру був розташований маленький кран. Повертаючи механізм на кришці, старий наливав собі алкоголь у кухоль.

Я сів навпроти і спитав:

— А ще одного кухля випадково не знайдеться?

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now