- Частина 1 -
Я спробував втекти з цього проклятого місця, але Мюстар схопив мене телекінезом. Я більше нічого не міг зробити і ось так безглуздо ми повернулися додому. Він замкнув мене в кімнаті, і я без жодних сил звалився на ліжко, занурившись у глибокий сон.
Я був вимотаний морально, але це не завадило мені зібратися з силами і спробувати залишити це місце рано-вранці. Хоча я не впевнений, що це був саме ранок... Вікон у цій кімнаті не було, їхній будинок розташований так, що за трьома із чотирьох стін знаходяться сусіди. У результаті все, що я міг робити, то це кричати, бити по дверях і стрибати на місці (я перебуваю на другому поверсі). Цілий день я шумів, сподіваючись, що вони нарешті відчинять ці чортові двері.
Але, зважаючи на все, цього не станеться... І виною тому К'ю. Це він попросив наглядати за мною. А я не хочу, щоб за мною доглядали ці дурні!
Мюстар зрозумів це, тому замкнув мене тут. Скільки мені тепер чекати? У цій темній кімнаті... Три свічки навряд чи справляються з освітленням цього місця.
Але мене випустили раніше, ніж я гадав. Як тільки я заспокоївся, вони дозволили мені спуститися до головної зали. Хоча скоріше причина була у моїй спразі та голоді.
— Нуар, ви ж знаєте, що ваші діти зжерли вольхи?
Вона промовчала і лише згідно кивнула. Так спокійно, що в мене мурашки по спині пробігли.
— І це для вас нормально? — я перевів свій погляд на дітей, що обідають.
— Це краще, ніж рабство, — на трохи корявому людському відповіла мені їхня донька.
Вони вселили це виправдання навіть дітям. Скільки їй років 6? А вона вже впевнена, що поїдання її братів якимись дикунами це норма...
Загалом я частково вже заспокоївся. Це справді їхнє життя, їхні правила, навіть якщо вони такі нелюдські. Але перебувати поруч із ними, мені страшенно гидко. Я гадки не маю, коли повернеться К'ю, тому хочу знайти його і розповісти йому про це. Впевнений, у такому разі ми надовго тут не затримаємось... Адже К'ю, він... Він не такий, як решта. І справа далеко не в його силі.
Я глянув на засуджуючий погляд Мюстара і Нуар після того, як я звернувся до їхніх дітей. Їм явно це не сподобалося.
— Просто відпустіть мене, — сказав я.
- Ні, - твердо відповів Мюстар.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasyАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...