- Частина 1 -
З пустелі я вибрався за тиждень. Весь цей час я прямував на північ, сподіваючись знайти поселення адекватних людей. У мене є компас, я запозичив його в одного з трупів. Ні, не тих лицарів. Під час шляху я часто натикався на бідолах, що не розраховували власних сил та не впоралися з важкими умовами в пустелі. Я говорю не тільки про жахливу спеку і нестачу води, в пустелі досить багато звірів, що вражають своїм розміром. Четвертого дня мене вбив скорпіон. Він не з'їв мене, просто вбив своїм жалом, що було більше за мене самого.
Я як ні в чому не бувало продовжив шлях і більше не натикався на монстрів. Точніше я бачив їх далеко, але намагався не зближуватися з ними. Складно було навіть визначити, що з себе являли ті тварюки.
Часто я ставив собі запитання: «На який біса я взагалі взяв меч Джоджі?». Як тільки викинув його, так подорож стала в рази легшою.
Ще я усвідомив одну деталь, яка шокувала мене. Якщо всі частини мого тіла випаровуються, як тільки виростають нові, то чому кров, як і раніше, на моєму одязі? Вона ж не закінчиться рано чи пізно? Хоча як? Вся моя кров уже давно зварилася б на дні тієї вежі. Значить, можна не переживати, це просто якась випадковість. Якщо так подумати, то тільки з одягом. Кров із землі безслідно зникає.
Також, щоб хоч якось розвіяти нудьгу, я кілька разів намагався наростити на собі зайві м'язи. Але все безуспішно. Наче я маю певний стандарт, до якого тіло постійно повертається. Може, я взагалі не виросту і назавжди залишуся підлітком. З таким милим обличчям це може бути плюсом. Ну, якщо захочу спокусити дівчат природньо!
Але ось волосся то продовжує рости, це дивно.
Але вже не будемо про минуле. Повернемося до сьогодення.
- Частина 2 -
Я покинув пустелю і опинився у лісі. Тут уже не було жодних стін на кордоні.
Блукаючи по нетрях, я часто губився. Хоча це важко назвати саме так. Зрештою я просто йду вперед, навіть ціль у мене трохи дурна і розмита. Так що краще сказати, що я помилково забредав у місця, де мені не належить бути.
По-перше лігво ведмедя. Хоча справжньої назви цього звіра я не знаю, але ведмедя він нагадував найбільше. Розмір такий самий, бура шкіра і лапи тієї ж форми. Але голови у нього дві. На кожній по оці. Ніс з якоїсь причини розташований трохи нижче місця, де за ідеєю має бути пупок і коли той принюхується, він бридко подовжується. Ну а рот ... Весь його живіт це відкритий шлунок з безліччю ікол. Чимось нагадувало пащу черв'яків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasyАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...