Том 3 Глава 21 - Акведук

1 0 0
                                    

- Частина 1 -

Я просидів біля його могили ще якийсь час, розмірковуючи про всяке. Хто тепер ховатиме трупи в цьому місці? Світовий Суддя надішле нового злочинця? Ось тільки тут було б місце. Хоча, можливо, після його смерті в цьому лісі більше немає потреби. Телепорт може почати з'являтися в іншому місці, в якому вже чекає новий могильник.

Зібравшись із думками, я забрав меч зеленоволосого, і попрямував до виходу з лісу. Я не збираюся боротися за його допомогою. Просто він виглядає дорогим, тож чого не добре його пропадати.

— Ти що, без нас готовий піти? — летячи за мною слідом, спитала Шапі.

— Я ніколи й не казав, що беру вас із собою. Ви мені не потрібні.

Та надула щоки, а потім висунула язик. Даура весь час йшла за нею. У її піхвах був меч. Схожий на той самий, яким я встромив у спину зеленоволосого.

— Мені з вами не по дорозі, — додав я.

Не хочу йти у компанії. Бути одному набагато легше. Так, з ними мені, можливо, буде не так нудно, але не потрібно постійно замислюватись про захист когось. Я і так не особливо сильний, а це робить мене ще слабшим. Справа в тому, що я неусвідомлено прив'язуюсь до людей, і просто не можу з собою нічого вдіяти. Але це заважає мені йти тим шляхом, який я вже вибрав. Коли уб'ю батька, то можна хоч сотню друзів шукати. А якщо я вже нікому не потрібний, то нічого страшного.

Старий помер, і мені страшенно хріново. Ми були ніким один для одного, і все ж таки на душі тепер сум і якось тужливо навіть залишати це місце. Я прив'язався до цього лісу, до цього безглуздого будинку, діда і цих двох дурнів. Але я не можу стояти на місці... Мені треба йти вперед, не озираючись назад.

Я маю стати сильнішим, хіба не цього я хотів? Але скільки б цим шляхом я не пройшов, знайти хоч когось здатного зробити мене сильнішим так і не знайшлося. Старий зробив мені цю рукавичку для лівої руки. З одного боку, це зробило мене сильнішим, а з іншого... Я навіть уявлення не маю як вона працює. У бою проти сильних противників, мені без особливих зусиль можуть відсікти цю руку, і я навіть не встигну використати сферу.

Порівняно з Трініті чи П'ятим, останній суперник був повним слабаком. У їхньому випадку, я навіть не бачив як вони рухаються. Вони швидкі, вміють літати, а їхня сила... Це щось за межею. Я ж хочу перемогти їх, але як мені це зробити? Думай думай...

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now