Том 4 Глава 28 - На поводу долі

1 0 0
                                    

- Частина 1 -

Ми разом із Гамабуччі зайшли в дзеркало архімага, ось тільки з якоїсь причини, з іншого боку я опинився один. Ми потрапили до різних світів? Але це не має так працювати. Можливо, на дзеркалі встановлено ліміт відвідувачів? Не знаючи цього, гоблін пропустив мене вперед.

У такому разі мені краще вийти.

— Стривай, — зупинив мене голос хлопця.

- Вибач. Не я тут маю бути.

- Ти помиляєшся. З Гамабуччі я вже переговорив. Тепер твоя черга.

Нарешті розвернувшись, я побачив червоноокого підлітка з ельфійськими вухами. Його золотисте волосся діставало до шиї, а брови, з якоїсь причини, мали червоний колір. Його світле, усміхнене обличчя відразу ж кинулось у вічі. Він чимось нагадував мені Сайка. Ось тільки одягнений він був явно багатше. Золотисто-червона мантія чудово поєднувалися з його природною красою. Хоча заждіть, це точно хлопець? Ну голос начебто чоловічий.

Він на весь зріст розпластався на лаві, трохи піднявши праву руку. На його вказівному пальці сидів ворон, що клював крихти, акуратно викладені на мізинці. Його довга мантія була по стилю пурпурових пелюстків троянд, якими було всипано місцеву землю.

Весь цей простір був ботанічним садом, з безліччю різних кольорів, дерев, кущів, і приємного для ока інтер'єру у вигляді оповитих лозою фарфорових арок і фонтанів. Крім ворона, тут було ще багато різних птахів, але я впізнав хіба що зябликів.

- Перемовився? Коли встиг? - перепитав я.

- Пару хвилин тому.

Ми одночасно зайшли? Тоді що сталося? Він мені на кшталт пам'ять стер? Ой, гаразд. Навіть якщо так, я не відчуваю від нього жодної агресії. Може це просто специфіка цього дзеркала, або щось таке. Я взагалі мало що розумію у цьому підземеллі. Але це тільки більше захоплює мій дух.

— І на який хрін я тобі здався?

— Мені цікаво поспілкуватися з тобою... — хлопчина вперше перевів погляд на мене.

Дотепний, він здавався мені грайливим, безтурботним і відстороненим одночасно. Дивно...

Спершу я подумав, що цей пацан якийсь асистент архімагу, але зараз я чітко розумію, що він і є архімаг. Такий молодий...

— Не зважай на мій зовнішній вигляд. Зрештою, я потрапив у це підземелля ще в підлітковому віці.

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now