- Вступ -
У мене є для вас короткий переказ, що сталося після того, як я воскрес.
Виявляється наша сторона перемогла, але ми зазнали величезних втрат. Що не дивно, зважаючи на те, що нас було в рази менше.
Шапі розповіла мені про нашу чотирируку подругу з якою ми мандрували. Вона особисто закінчила сотню солдатів з нашого боку. Все через з'їдене серце троля, що ввело її в стан берсерку і багаторазово посилило її фізичні здібності. Зважаючи на все, саме тому парочка затрималася в місті тролів, замість того, щоб з усіх ніг мчати на війну. Але навіть цього їм забракло для перемоги.
Даура вижила, і я вважаю, що це справжнє диво. Хоча той її удар був дуже добрим. Вона пробила не тільки тіло дрідастого, а й кольчугу з двох боків. Звідки в ній стільки сили мені неясно. Але якщо так подумати, вона завжди носила з собою піхви від меча, та й інше спорядження у неї було. Але я думав, що вона забула навіть, як меч тримати. Мабуть, тіло все пам'ятає.
Ми провели у їхньому селі ще два дні, поки хлопці святкували перемогу. Я навіть не знаю, через що почалася війна, так що морально не зміг змусити себе хоча б усміхнутися на їхньому святі. Бажання запитати у них про причини так і не виникло.
***
Ми вже зібрали продовольство, але перед тим як вирушити в дорогу, Шапі дещо усвідомила:
— Стривай, хазяїне...
- В чому справа? — пережовуючи шматок відкусаної солонини, я зупинився.
— Я зараз усвідомила, де знаходиться остання сестра... Боюся, тобі доведеться вирушити туди поодинці, — стривоженим голосом, заявила Шаппі.
- З чого б це?
— Нині вона перебуває у землях Бога Півночі. Це снігова пустеля... З нашим одягом ми не зможемо витримати місцевих погодних умов.
Значить зараз ми в лісі, де температура десь градусів 15 за Цельсієм, але чи варто мені пройти трохи на північ і на мене чекатиме снігова пустеля? Фріленд цікаве місце... Ми могли б спробувати знайти зимові речі, але, вочевидь, у місцевих ніколи не було потреби, так що за допомогою звертатися немає сенсу. З іншого боку можна було б сходити поки що в якесь інше місце, шукаючи одягу, але я нетерплячий. Я хочу зібрати весь комплект якнайшвидше. Та й час показав, що мандрувати одному мені набагато комфортніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasiАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...