- Частина 1 -
Все ж я поквапився, назвавши це містом. Скоріше невелике село, центром якого протікає річка. Грайливі дівчата та жінки стирають білизну та одяг, бризкаючи один на одного пінною водою. Трохи далі плавають качки, а на дерев'яному мосту, яким ми йдемо, сидить рибалка, що заснув. Мабуть, не клює.
По дворах села гасали діти, а за ними слідом бігали радісні собаки. Це місто стоїть прямо на великій дорозі, тому напевно в нього часто заїжджають торговці та мандрівники. У такому разі тут і місце відпочинку є. Хоча про що я. Мені начхати де спати. З моменту, коли я вирушив у подорож, я весь час засинав під деревом. Або іноді шукав печеру, якщо було холодно. Красти в мене нема чого, смерть мені не страшна.
А ось що щодо пацана... У мене в жодному разі немає грошей сплатити за нього номер. Я попереджав, що краще не йти за мною. Хоча, може, він живе тут?
- Ти родом звідси?
- Ні. Я народився в Лапреузі, це велике місто трохи далі дорогою.
Це село виглядає мирним. Принаймні поки що я не натрапив на негатив із боку місцевих. Усі посміхаються та веселяться. Тут мене навряд чи вб'ють, хоча знову ж таки, зарікатися не стану.
Проходячи вздовж одноповерхових будинків ми зустрічали місцевих жителів. Пекар розносив свіжоспечені яблучні пироги, жінка похилого віку несла два відра води, прикріплені до коромисла, що спиралося на її плече.
Вони посміхалися нам і віталися з нами. Це приємно. Може тут і осісти?
Ось що мені робити, якщо я рано чи пізно захочу створити собі комфорт? Де взяти грошей додому? Враховуючи те, що у селі не надто великі зарплати.
Я бачив ратушу, отже, тут є якесь управління і гроші вони отримують від адміністрації, а не працюють на себе. Є тут і кілька церков. Дзвон однієї з них прямо зараз б'є, проголошуючи те, що настало рівно 9 годин.
Ми вийшли за межі області де розташовані будинки та минули кінну ферму. Нас ніби манила до себе одна споруда, що дуже виділяється на тлі інших. Це висока вежа із червоної цегли. Скільки ж у ній метрів? Сорок? Дуже нагадує ту трубу, в якій я парився, ось тільки ця вежа набагато ширша.
У неї стояло дві людини, які сперечаються про щось. Той що пухкий, носив білий фартух, другий був звичайної статури, а на вигляд йому років 30. На ньому був синій, розтебнутий камзол, з-під якого проглядалася біла сорочка. Одяг був трохи пошарпаний часом. І варто також згадати ще одну важливу деталь, що впадає у вічі. Його тонкі, довгі та закручені вуса.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasiaАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...