Том 2 Глава 13 - Цінності Рейнфолла

1 0 0
                                    

= Від імені Сайка =

З того моменту, як я вперше використав магію, мені щодня сниться один і той же сон. Я стою посеред безкрайньої рівнини, а з землі стирчать тисячі деформованих рук мерців. Їхня шкіра сіра, наче шерсть мишеня, а надламані нігті такі довгі, що швидше нагадують пазурі якогось звіра.

  Їхня шкіра сіра, наче шерсть мишеня, а надламані нігті такі довгі, що швидше нагадують пазурі якогось звіра

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я можу керувати своїм тілом уві сні. Ні, навіть більше... Я здатний відчувати свіжість вітру, що там дме, відчувати тепло цих рук, коли доторкнуся до них. Часом я ставив собі запитання: «Може бути вони зовсім не мерці, раз їх кров, як і раніше, гаряча і така червона?».

Але ні... Зрештою, це навіть не трупи. Я витягав пару назовні, і це, як би банально не прозвучало, просто руки. Ось тільки вони не відрізані і не відірвані. На місці ліктя знаходиться шкіра, без слідів поранення. Це дає зрозуміти, вони завжди були такими... Як би ясніше висловитись... Це не конкретно чиясь рука... А просто окремий об'єкт. Знову я говорю так безглуздо...

Щоразу, коли я засинаю, то потрапляю в те саме місце, де прокинувся минулого разу. Прогрес зберігається, але це не відіграє жодної ролі. Скільки б, і в який бік я не йшов, за два роки я не побачив жодних змін. Це нескінченне поле, з незліченною кількістю кінцівок, що стирчать із землі.

Хоча брешу, прогрес все ж таки є, але не те щоб він був значущим. Ті руки, які минув, починають гнити. Бувало, коли я знову опинявся в цьому сні, то бачив лише кістки позаду себе. Не знаю, що це може означати. Напевно, те, що мені потрібно продовжувати йти вперед.

Але який у цього сенс? Гадки не маю...

Я хотів би бачити сни як раніше... Коли я літав по рожевих хмарах разом із дівчатами з Лапреузи, або ж дурів із собаками на пляжі.

- Частина 1 -

Прокинувшись, я почував себе погано. Але не сон став причиною цього. Вся справа в К'ю ... Він знову пішов, залишивши мене позаду. Я розумію, що ув'язався за ним, і повинен дотримуватися тих правил, які ми встановили. Але що вдієш, я не можу контролювати свої почуття. Якщо чесно, я постійно відчуваю себе покинутим, коли він іде кудись і забороняє мені йти за ним. Я розумію, що найімовірніше це зроблено для мого захисту, але мені начхати. Я не знаю, що буде, коли ми дійдемо до академії магів. Чи можу я в майбутньому знову вирушити в подібну подорож? Може мені заборонять виходити за межі академії, доки поки мені не виповниться 70! Потрібно жити тут і зараз і не чекати, що буде в майбутньому.

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now