- Частина 1 -
Ми повернулися до Ру'оку, де на нас уже чекали місцеві жителі. На всю округу пролунав співучий дзвін горна. Його звук продовжувався до того моменту, поки вони не побачили в якій кількості ми повернулися.
Ми зістрибнули з черепах і нам на зустріч побіг вождь. Він такий товстий, що я й не думав, що він може бігати взагалі.
- Де решта?! — зірвався він на крик.
Нашим спікером виступив останній бабан-морж, що залишився в живих:
— Загинули...
- І як це розуміти?! — у розмову потрапили стурбовані стражники вождя.
Тому що вождь весь зблід, і зробивши кілька кроків назад, звалився на дупу.
— Цього не може бути, — пошепки заговорив він.
— Мисливство пройшло успішно... Ми змогли звалити бургазу з мінімальними втратами, — з опущеною головою, продовжив наш спікер. Його бивні поступово почали встромлятися під шкіру, але він не звертав на це уваги.
- Тоді що сталося?
- На нас напав паразит.
— І один паразит зміг перебити всіх наших мисливців?
— Я все зрозумів... — підвівся на ноги вождь. Його голос був хрипким. - Взяти їх під варту!
І яких висновків він там дійшов? Думає, ми зрадники, що вбили своїх? З одного боку це логічно, враховуючи, що вижив лише один бабан, а всі інші, це найманці з інших рас. Але з іншого боку, як ми могли це зробити вшестером? А якщо ми такі сильні, то невже їм зараз варто провокувати нас? Але загалом я очікував, що щось подібне станеться.
Як тільки бугаї з кайданами в руках почали йти на нас, єдиними хто не чинив опір були я і бабан. Хоча ні, ще й Трипія була в повному ступорі, але її захищав Мілик, що вже наворожив гостру крижину біля наконечника палиці і виставив його перед собою.
- Не наближайтесь до нас! — вигукнув він людською мовою, наче ті розуміють.
- Ви зрадники!
— Не чиніть опір. Це нічим добрим не скінчиться, — у розмову вступив я.
Я сумніваюся, що в тому випадку, якщо Мілік уб'є цією атакою бабана, його просто відпустять. Може він забере ще одного, але зрештою їх тут забагато. Опір марний, вони розірвуть його на частини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Про моє переродження у безсмертного (novel)
FantasyАвтор: Shigeo Перероджуючись щоразу, головний герой вже встиг забути про своє перше життя. Звучить як казка, ось тільки річ у тому, що кожне нове життя хлопця після переродження швидкоплинне. Він помирає майже відразу ж після того, як знаходить но...