Том 4 Глава 32 - Крізь снігову бурю

2 0 0
                                    

- Частина 1 -

Ми нарешті прибули на місце. Є лише одна проблема — безпечна течія якою ми пливли, не прилягає до берега. Загалом, близько трьох кілометрів нам доведеться пливти небезпечною частиною океану. Здавалося б, всього три кілометри... Але в цій невеликій ділянці моря мешкає сраний мегалодон, або ж тварина дуже схожа на нього.

Його плавець вальяжно рухався з боку в бік лівим бортом корабля, побоюючись підібратися ближче. Іноді він зачіпав розірвані на шматки трупи косаток. Їх тут чимало, і в кожної шкіра вкрита якоюсь липкою рідиною, що яскраво сяє, відбиваючи сонячне світло. У воді можна було помітити багато червоних і коричневих плям, серед яких плавали погризані органи. Виглядало так, ніби мегалодон переїв і просто почав збивати зайве. І ось воно тут... плаває на поверхні. Чому органи не пішли на дно? Хрін його знає...

- Гей, а чому вони бояться безпечних течій? - Обернувшись, я звернувся до інших у команді.

— Поняття не маю... — відповів Вінсіль.

Ці хлопці напевно сильні? Таке відчуття, що від одного виду у них кров у жилах холоне.

А потім ця тварюка вирішила виринути з-під води. Той величезний плавець котрий ми бачили раніше, виявився лише чвертю від його повного розміру. Велика хвиля разом із бризками попрямувала в наш бік. Акула, розмір якої сягав приблизно сотні метрів завдовжки, відкрила свою пащу. Частина зубів була відсутня, а стінки ротової порожнини були неабияк сполосовані. На її голові можна було помітити цілу купу різних шрамів як свіжих, так і старих. Мабуть, не вся їжа смиренно запливає їй у пащу.

Ось знаєте про що я подумав... Добре, що існують безпечні течії... І як добре, що ми жодного разу не збилися зі шляху. Хоча навіть якщо постаратися, це складно зробити, оскільки течія сама штовхає корабель вперед.

— Я звичайно не фахівець, але якийсь час плавав із іменитим піратом, — сказав Гамабуччі. — Попливемо на човні. Величезні морські тварюки не нападають на дрібну рибку.

Я б посперечався з цим судженням, враховуючи скільки тут дохлих косаток, що явно менше човна.

- Ти впевнений? — поклавши руку йому на плече, спитала Ірен. — Може, є спосіб надійніший? — ніби натякаючи на щось, підморгнула вона.

І ні, кожен з нас далеко не слабкий, інакше б хрін ми вирушили на це завдання. Але це створіння на своїй території. Наскільки я знаю, серед нас немає тих, чия сила підійшла б для битви з ним. Хоча... я міг би дозволити рибці з'їсти мене, та тоді розірвати її зсередини. Колись мені вже доводилося провертати подібне.

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now