Том 2 Глава 17 - Переміни

1 0 0
                                    

- Вступ -

Ця історія почалася близько шестисот років тому. На той час у всьому Фріленді спалахувала безліч війн за територію. Найчастіше результат було визначено після першої битви, і наступних не було. Ті хто перемагали, продовжували існувати як вид, а невеликі залишки що програли були змушені блукати світом, у пошуках будинку.

В одній з таких битв раса арлекіно зазнала поразки. Вони втратили свій будинок у лісах Фатуеля, і ті, хто вижив, змушені були вирушити на пошуки нового житла. До моменту як вони дійшли до Долини дощів, живими залишилося всього троє арлекіно.

Вони були слабкі, які єдиною расовою особливістю був короткий термін вагітності. Проте їх чисельність не врятувала арлекіно у битві проти загарбників.

Вони вирішили зупинитись у цьому місці, бо звірі сюди не сунулися через зливу. Обидва хижаки притуплялися в таких умовах.

Притулком трійці стала невелика печера, що розташовувалась біля підніжжя високого пагорба.

Якось вийшовши на полювання в ліс, юний солдат натрапив на труп двоголової тварини, що нагадує ведмедя. На одній із голів росли дивні гриби в районі верхівки. Труп звіра вже згнив, так що навіть страждаючи від моторошного голоду, солдат не наважився класти це м'ясо в рот. Однак гриби виглядали свіжими, тому він вважав за хорошу ідею з'їсти їх.

Він справді вгамував ними голод, проте характер хлопця змінився, а на його лобі з'явилася якась дивна мітка. Раніше це був боязкий хлопчина, навіть незважаючи на те, що він був солдатом. Повернувшись до печери, він убив свого товариша і зґвалтував жінку, що була з ними. Ті двоє були парою, саме тому він спершу вирішив розправитися з чоловіком.

Його єдиною метою було вижити та продовжити свій рід. Але перші діти, яких виношувала жінка, народилися без мітки на лобі. Йому довелося знову зайнятися з нею сексом для нового зачаття. Дефектні діти пішли в суп.

Давши життя першій дитині з міткою на лобі, жінка вбила себе. Але це не дуже хвилювало солдата. Він дочекався, поки виросте його дочка і почав ґвалтувати її.

Так тривало ще дуже довго. Канібал не соромився нічого. Він мав вижити. Але це було не його метою, а гриба, що виріс у його голові. Чому гриб мав здатність кінезу, досі невідомо. Але одне знаємо точно. Все арлекіно, що мають сили, це той самий гриб.

Про моє переродження у безсмертного (novel)Where stories live. Discover now