Sevgi: Tanıştığıma memnun oldum.
Ender: Yiğit ne diyorsun sen? Ne evlenmesi?
Kaya: Bi' dur Ender. Oğlum bi yalnız konuşabilir miyiz.
Yiğit: Tabii babacığım.
Kaya: Ender sende gel.
Ender: Geliyorum.Ekinciler kızdan uzaklaşırlar. Hepsinin aklında garip sorular vardır. Yiğit ailesinin neden bu kadar tepki verdiğini anlayamamıştır.
Kaya: Yiğit ne demek oluyor bu? Bizden habersiz nasıl evlenirsin?
Yiğit: Baba ben artık küçük değilim. Birbirimizi sevdik ve evlendik.
Ender: Oğlum bari bize sorsaydın. Bizim haberimiz olsaydı yani neden böyle yaptın?
Yiğit: Haber vermeye gerek duymadım. Zaten 1 ay sonra dönecektik. Ayrıca Sevgi'de hemen söylemeyelim dedi.
Kaya: Bu kız psikolog mu?
Yiğit: Evet psikolog.
Ender: Kızın ailesi biliyor mu evlendiğinizi??
Yiğit: Hayır onlarda bilmiyor söylemedik.Kadın ve adam oğullarının neden böyle bi şey yaptığını anlayamaz. Çünkü ilk defa böyle bir şey yaşıyorlardır. İkisi de küplere biner.
Bütün bunlar olurken kız ise kendi kendine konuşuyordur.
Sevgi: Amma konuştular be. Alt tarafı evlendik yani. Neyse zamanla alışırlar bana umarım.
Ekincilerde artık sıkılmaya başlamıştır. Bir an önce eve gitmek istiyorlardır. Heyecanla oğullarını beklerken hayal kırıklığına uğramışlardır.
Kaya: Tamam artık eve gidelim evde konuşuruz.
Yiğit: Sevgi de bizimle gelecek baba.Ender aniden oğluna döner ve tek kaşını kaldırır.
Ender: O niye bizimle geliyor?
Yiğit: Anneciğim kızın evi yok ya şu an. Yurtdışından geldik biz.Kaya Ender'in omuzlarını tutar ve saçlarını geriye atar.
Kaya(kısık bir sesle): Lütfen idare edelim. Oğlumuz bir kızı sevmiş. Onun yanında olmamız lazım.
Ender: Biliyorum aşkım ama bize haber vermemeleri falan zoruma gitti. Ayrıca daha kızı tanımıyoruz bile.
Kaya: Seni çok iyi anlıyorum. Ama bir süre idare etmeliyiz. Bakalım mutlu olacaklar mı?
Ender: Peki senin için katlanacağım hayatım.
Kaya(güler bir yüzle): Beni kırmayacağını biliyordum.Adam oğlunun yanına gider ve saçını okşar.
Kaya: Hadi karını da al gidelim.
Yiğit: Sahi mi?
Kaya: Evet.
Yiğit: Canım babam! Seni çok seviyorum.
Kaya: Bende seni çok seviyorum oğlum. Ama annen izin verdi.Yiğit annesinin yanına gider ve ona da sarılır.
Yiğit: Çok teşekkür ederim anneciğim. İyi ki varsın.
Ender: Bir şey değil tatlım. Hadi gidelim şimdi.Ekinciler Sevgi'nin yanına gider. Sevgi ise Ender ve Kaya'nın onu kabul etmeyeceğini düşündüğü için azıcık gözü dolmuştur. Ama onların geldiğini görünce hemen siler.
Yiğit: Eve gidebiliriz karıcığım.
Sevgi: Gerçekten mi?
Yiğit: Evet gerçekten.
Sevgi: Hadi gidelim o zaman.Ekinciler evlerine doğru yol alırlar.
~~~~
Yıldız ve Şahika ise polise gitmişlerdir.. Şahika ağlayan Yıldız'ı sakinleştirmeye çalışıyordur.Şahika: Tamam bulacağız Kerim'i Yıldız sıkma canını.
Yıldız: Nasıl oldu bu ya? Evden adam kaçırmak ne demek? Kaçıncı yüzyıldayız ya? Şahika sende ne tutuyorsun beni bırak gidelim işte Ayshe'nin evine.
Şahika: Yıldızcığım oraya gidersek işler daha da kötüye gider. Hem ne biliyorsun belki Ayshe yapmadı?
Yıldız: Başka kim yapacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...