2 yıl sonra...
Bütün bu yaşananların üzerinden 2 yıl geçmiştir. Alihan ve Doğan ölmüştür... Kardeşinin ölümünden sonra Julia'ya Ayshe destek olmuştur. Ama gerçek şu ki Alihan'ı zaten Ayshe öldürmüştü. Zeynep ise Alihan'ın
ölümünün ardından Bursa'ya annesinin yanına gitmeye karar vermiştir. Bu süreçte Kaya, Kerim ve Mert'in ortak satın aldıkları bir şirket vardır. Ender, Yıldız, Handan ve Şahika da orada çalışıyordur
~~~~
Şahika'nın çocuğunun doğum günü partisi vardır. Şahika herkesi davet etmiştir.Yıldız: Ay Şahika ne iyi oldu da geldik.
Handan: Dışarı çıkmak bana da iyi geldi. Evde oturmaktan sıkılmıştım.
Şahika: O zaman ben içecekleri getireyim. Ah bir dakika Eva! Kızım düşeceksin koşma.
Yıldız: Eva annenin sözünü dinle hahah.
Şahika: Mert Eva'ya bakar mısın? Ben içecekleri getiriyorum.
Mert: Bakıyorum.Şahika içeri girer ve içecekleri hazırlar.
Ender: Pastanın tadı bi bana mı garip geldi?
Yıldız: Yoo çok güzeldi. Ben 2 tabak yedim.
Ender: Sen yersin zaten.
Handan: Evet biraz garipti ama lezzetliydi. Neyse aman konumuz o mu? Şahika'nın kızının doğum günündeyiz.
Yıldız: Ay neyse.Şahika elinde içeceklerle gelir.
Şahika: İçecekleri getirdim.
Ender: Merci.
Yıldız: Sağol.
Handan: Teşekkür ederim.
Şahika: Diğerlerine de vereyim ben.Şahika erkeklerin yanına gittikten sonra Caner ablasının yanına gelir.
Caner: Abla. Bi gelir misin?
Ender: Ne oldu?
Caner: Bi gel.
Ender: Birazdan gelirim kızlar.Ender Caner'le birlikte içeri geçer.
Ender: Ne oluyor Caner?
Caner: Ayshe'den uzun zamandır ses yok, korkmalı mıyız?
Ender: Hayır korkmamalıyız. O kim ki biz ondan korkacağız ya? O bizden korkacak. Ayrıca şu kızın adını ağzına alma çünkü ne zaman bundan bahsetsek bi olay çıkıyor.
Caner: Peki.Ender kızların yanına geçer.
~~~~
Ayshe salonda oturmuş portakal suyunu içiyordur. Düşünceli bir haldedir. Julia ise sabah duşunu almış Ayshe'nin yanına gelir.Julia: Ne o? Yine bi düşüncelisin.
Ayshe: Keyfim yok.
Julia: Konu Ender mi?
Ayshe: Of Ender deme bana. Ayrıca ben onlarla uğraşmayı bırakalı çok oldu. Tahammülüm yok onlara.
Julia: İyi tamam bir şey demedik. Ben üzerimi giyinip dışarı çıkacağım.
Ayshe: Nereye ya?
Julia: Yürüyüş yapacağım. Artık kendime dikkat ediyorum. Her sabah yürüyüş yapacağım.
Ayshe: İyi peki.
~~~~
Sevgi Eva'nın doğum gününde sıkılıp içeri oturmaya gitmiştir. Yiğit karısını durgun görünce yanına gider.Yiğit: Aşkım iyi misin?
Sevgi: İyiyim.
Yiğit: Bir şey mi oldu?
Sevgi: Yok olmadı, sadece sıkıldım.Yiğit, geçmişte Sevgi ile bir çok kez kavga ettiği için artık daha dikkatli davranmaya çalışıyordur. Karısını elinden geldiğince üzmemeye çalışıyordur ve ona layık bir eş olmak istiyordur.
Yiğit: Anladım. İstersen eve gidelim?
Sevgi: Yok ya ayıp olur.
Yiğit: Aşkım ne ayıbı, annemlere söylerim ben. Şahika ve Mert buna daralmaz.
Sevgi: Peki madem gidelim.Sevgi Yiğit'in elini tutarak koltuktan kalkar. Diğerlerinin yanına gidip haber verirler.
~~~~
Julia: Ben çıkıyorum.
Ayshe: Güle güle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...