Ayshe ve Çağatay'ın birlikte olduğunu öğrenen Ender, Yıldız, Şahika, Handan ve Ilgaz şok geçirir. Ayshe kendinden emincesine sırıtıyordur. Kaya, Kerim ve Mert her şeyden habersiz Çağatay ile Ayshe'yi tebrik ediyorlardır.
Kaya: Tebrik ederim çocuklar.
Çağatay: Sağolun.
Ayshe: Çok sağolun.
Mert: Valla Çağatay sonunda ablanın istediği olmuş hehe.
Çağatay: Evet artık sevdiğim kızla beraberim.
Kerim: Hayırlı olsun.
Ayshe: Sağol.
Çağatay: Çok sağol Kerim.Kerim Ayshe'yi gördüğü an bir şeyler hatırlar. Onu evine çağırıp Yıldız ile arasını bozan kızı hatırlar ama benzettiğini düşünerek umursamaz.
Ender: Ahaha tebrik ederim çocuklar.
Yıldız: Hayırlı olsun.
Şahika: Çok yakışmışsınız.
Ilgaz: Allah mutluluğunuzu daim etsin.Kadınlar ve Ilgaz sevinmiş gibi yaparlar ama içi içlerini yiyordur.
Çağatay: Abla? Sen bir şey demeyecek misin?
Ayshe: Ayy ablan şok oldu galiba.
Yıldız: Handan konuşsana.
Handan: Ha ne oldu? Ay çocuklar o kadar sevindim ki anlatamam. Canım kardeşim sonunda mutlu olacak.Handan kalkar ve Çağatay'a sarılır. Mecburen Ayshe'ye de sarılır. Ayshe Handan'a sarılırken kulağına bir şey fısıldar.
Ayshe: Her şey daha yeni başlıyor.
Handan yüzü asık bir şekilde geri oturur. Sahte gülümsemeler yaparak ortamı fazlasıyla ikna eder.
Yıldız: Nasıl tanıştınız?
Ayshe: Bi restoranda tanışdık. Birbirimizi sevdik ve sevgili olduk.
Ender: Ne güzel...
Ayshe: Elbette.
Çağatay: Biz Ayshe ile o restoranda tesadüfen karşılaştık.
Ender: Anladım.
Handan: Iı kızlar hadi gelin bizde mutfağa geçip tatlıları servis edelim.
Yıldız: Tamamdır.
Ender: Alright.
Mert: Hayatım sen kalkma istersen hamilesin.
Şahika: Bana bi' şey olmaz Mertciğim.Kadınlar kalkar. Handan Ilgaz'a göz kırpar ve eliyle bekle işareti yapar. Kadınlar mutfağa geçer ve kapıyı azıcık örterler.
Yıldız: Ne yaptın tatlı olarak?
Handan: Ya ben sizi tatlı için mi çağırdım?
Yıldız: Neden çağırdın?
Handan: Şimdi ne yapacağız diye konuşmak için çağırdım.
Ender: Yani Ayshe ve Çağatay'ın birlikteliği çok kötü oldu. Bizi ne kadar olumsuz etkileyecek acaba.
Yıldız: Handan bu kız size yerleşirse yandın.
Handan: Ay Allah korusun.
Şahika: Bence bunu şimdi konuşmayalım. Yarın sabah bi' yerde buluşup konuşuruz. Şimdi az vaktimiz var.
Handan: Doğru diyorsun.
Yıldız: O zaman geçelim içeri.Kadınlar içeri geçerler.
Kaya: Tatlılar nerede?
Kadınların hepsi birbirlerine bakarlar.
Handan: Ay daha soğumamışlar. 5-10 dakikaya getiririm.
Kaya: Anladım.Aradan neredeyse 1 saat geçer. Tatlılar yenmiş ve herkes eve gidiyordur.
Handan: Yine bekleriz. Hoşçakalın.
Ayshe: Görüşürüz Çağatay.
Çağatay: Görüşürüz canım.Handan misafirleri uğurladıktan sonra odasına çıkar ve yatar. Çağatay da aynı şekilde yatmaya gider.
~~~~
Ayshe Handan'ın yalısından ayrıldıktan sonra Julia'nın yalısına gelir.Julia: Ayshe? Nasıl geçti bakalım.
Ayshe: Ay gerçekten süperdi. Hele Enderlerin yüzünü görmeliydin. Hortlak görmüş gibi kaldılar hahaha.
Julia: Her şey daha yeni başlıyor. Bunlara alışmaları zaman alacak.
Ayshe: Korkun bizden EnYılŞahHanGaz. Ay isimlerini söylerken yoruldum yeminle.
Julia: Ahaha.
~~~~
Ekinciler evlerine girerler. Caner saat geç olduğundan o gece ablasında kalmaya karar verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
غموض / إثارةEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...