Doğan: Siz ne yaptığınızın farkında mısınız? Zorla odama girmek nedir?
Yıldız: Juliacığım sen kalk oradan bulduk seni.
Ender: Ama ne kadar gerizekalı gözüküyor öyle değil mi?
Şahika: Hı hı. Kesinlikle.Julia morali bozuk bir şekilde saklandığı yerden kalkar ve Doğan'ın yanına geçer.
Handan: Hemen koş sevgilinin yanına.
Yıldız: Hahahah çok iyi.
Ender: Bu arada şu anda burada yaşananların hepsi telefonlara kaydedildi. Aynı zamanda hafızalara da kaydedildi.
Handan: Boşanmamız için gün alıyorsun. Ha almamazlık yapma, sonuçlarına katlanırsın Doğan.
Şahika: Hadi gidelim.
Yıldız: Hadi.Dörtlü Ilgaz'ın yanına geri gider.
Ilgaz: Ne oldu?
Ender: Başardık! Ahhahah.
Ilgaz: Süper.
Şahika: Korkudan ikisinin de eli ayağı tutuştu.
Ilgaz: Gidelim o halde. Handan sana da başarılar dilerim mahkemede.
Handan: Ay o gün hepiniz orada olursunız demi?
Yıldız: O nasıl soru tabii ki oluruz Handan.
Ender: Sen canını sıkma, biz orada sana büyük destek oluruz.
Handan: Sağolun. İyi ki sizlerle tanışmışım.
Yıldız: İyi ki.
~~~~
Doğan Julia ile başbaşa kalmıştır.Doğan: Ben sana oraya saklanma dedim! Sen gittin en belirgin yere saklandın!
Julia: Bende o an ne yapacağımı bilemedim! Biraz anlayışlı olsan çok mu? Ama sen yıllardır böylesin! Asla değişmedin!
Doğan: Bana sesini yükseltme.
Julia: Yükseltirsem ne olur? Ayrıca senin burada ne işin var? Ayrıca o kadınların geleceğini nereden anladın? Sen mi çağırdın?
Doğan: Salak oldukları için kapıdaki konuşma seslerini duymamak mümkün değildi. Şimdi defol git buradan!
Julia: Senden nefret ediyorum!
Doğan: Bende senden.Julia ağlayarak sinirli bir şekilde oteli terk eder. Dışarıda Ayshe'yi arar.
Julia: Alo Ayshe! Yanına geliyorum müsait misin?
Ayshe: Müsaitim de sen ağlıyor musun?
Julia: Gelince anlatırım hadi bay bay.
Ayshe: İyi peki.Julia telefonu kapatır ve taksiye atlayarak Ayshe'nin evine doğru yol alır.
Ayshe: Yine ne oldu acaba? Of bunların derdi bitmek bilmiyor.
~~~~
Kaya, oğlu ve gelini ile ilk kez baş başa film seyrediyordur. Ender evdekilerin uyuduğunu düşünerek eve anahtarla girer. Baktığında ise hepsini film izlerken görür. O kadar tatlılardı ki Ender bu tatlılığı bozmak istemedi ve direkt odasına gitti...
~~~~
Handan kapıyı çalar. Çağatay uyuya kalmıştır..Handan: Öf Çağatay hadi aç şu kapıyı.
*Arka arkaya zile basar*
O kadar sesten sonra Çağatay nihayet uyanmıştır. Kalkar ve kapıyı açar.
Handan: Ay hele şükür Çağatay hele şükür. Bir an geceyi apartmanda geçireceğim sandım.
Çağatay: İçim geçmiş. Duymadım.
Handan: O kadar da bastım halbuki. Neyse.
Çağatay: Eğlendiniz mi?
Handan: Nerede?
Çağatay: Abla dedin ya Yıldız parti veriyor diye?
Handan: Aa evet çok eğlenceliydi gerçekten. Çok güzeldi.
Çağatay: İyi bari. Ben uyumaya gidiyorum.
Handan: İyi hadi iyi geceler.
Çağatay: Sana da ablacığım.
~~~~
Julia Ayshe'nin kapısını çalar ve Ayshe kapıyı açar.Ayshe: Hoşgeldin.
Julia: Çok önemli bir şey söylemeye geldim.
Ayshe: Onu anladım zaten. Geç içeri.Julia içeri geçer ve oturur. Ayshe kapıyı kapatarak Julia'nın yanına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...