24. Bölüm - Kontrolsüz Öfke

92 17 56
                                    

Burhan'ı gören Sevgi ne yapacağını bilemez.

Sevgi: Olamaz, bu o!
Burhan: Selam.
Sevgi: Senin ne işin var burada? Ayrıca ben psikolog ile görüşecektim. Senle değil.
Burhan: Bi' sakin ol. Psikolog falan yok.
Sevgi: Nasıl yok? Ne demek yok ya?
Burhan: Sakin olursan konuşacağız. Geç otur şöyle.

Sevgi derin bir iç çekerek yerine oturuverir. Sinirden köpürüyordur.
~~~~
Ayshe Julia'nın evinden ayrılır ve arabasına biner. Telefonu ile birini arar.

Ayshe: Alo. Sesim geliyor mu? Başardık! Julia'ya yalanı söyledim. E inandı tabii. Şu an kardeşini Ender'in öldürdüğünü sanıyor. Burhan da Sevgi'nin kafasını karıştıracak ve çifte zafer yapacağım. Yine yeniden ikili oynuyoruz. Çok dikkatli olmalıyız.
X: Helal olsun valla. Hızlı çıkıştın. Seninle biz daha neler yaparız neler. Şimdi olayı biraz akışına bırakalım. Yarın seni tekrardan arayacağım. İyi geceler.
Ayshe: Tamamdır, iyi geceler.

Ayshe telefonu kapattıktan sonra arabayı çalıştırır. Konuştuğu kişinin kim olduğuysa merak konusudur.
~~~~
Sevgi hâlâ Burhan'ı dinliyordur. Burhan'ın söyledikleri Sevgi'ye hiç inandırıcı gelmemiştir. Hemen oradan kalkıp uzaklaşmak istiyordur.

Sevgi: Bak Burhan. Eskisi gibi bir şey artık söz konusu değil. Ben kocama sırılsıklam aşığım. Senin yalanlarına kanacak değilim. O yüzden lütfen beni rahat bırak. Yoksa seni çok fena yaparım. Karşında eski Sevgi yok ayrıca. Tuttuğumu koparırım.

Son sözünü söyledikten sonra Sevgi oradan derhal uzaklaşır ve bir taksiye atlayıp eve gider. Burhan ise Ayshe'yi arar.

Ayshe: Alo. Hallettin mi?
Burhan: Yani biraz hallettim sayılır. Kafası baya karıştı. Bugünlük bize yeter bence. Onun karşısına daha çok çıkacağım.
Ayshe: Okay. Elini çabuk tutsan iyi olur. Bu ciddi bir durum.
Burhan: Sen hiç merak etme. Tereyağından kıl çekermiş gibi halledeceğim bu olayı.
Ayshe: Pekala. Görüşürüz.
Burhan: Görüşürüz.
~~~~
Sevgi eve varmıştır. Hâlâ olayın şokundadır ve sinirleri tepesindedir. Bunu belli etmemek için biraz yumuşamaya çalışır ve kapıyı çalar.

Neşe: Hoşgeldiniz Sevgi Hanım.
Sevgi: Hoşbuldum. Herkes yattı mı?
Neşe: Kaya Bey duşta. Ender Hanım ve Yiğit Bey ise mutfaktalar.
Sevgi: Pekala.

Sevgi içeri geçer ve çantasını falan bırakır. Mutfaktan çıkan Yiğit karısını görünce yanına gider.

Yiğit: Aşkım nasıl geçti yemek?
Sevgi: Güzeldi. Güzel geçti. Iı benim baya uykum geldi sabahta erken kalktım zaten. Biraz kestireyim.
Yiğit: Peki sen bilirsin. İyi geceler.
Sevgi: İyi geceler.

Sevgi odasına çıkar ve kapıyı kilitler. Hemen Alev'i arar.

Sevgi: Hadi kızım aç şu telefonu.
Alev: Alo Sevgi?
Sevgi: Hah sonunda açtın. Müsait misin?
Alev: Şey-
Sevgi: O ses ne? Biri mi var yanında?
Alev: Ekin'in evindeyim.
Sevgi: Ne? Oha! İnanamıyorum ya daha 2 saat olmadı adamı göreli.
Alev: Of sohbet ettik biraz ne var bunda? Sen ne diyecektin?
Sevgi: Yarın sabah saat 10'da buluşalım mı?
Alev: Tamam nerede buluşacağız?
Sevgi: Bilmiyorum, hastanenin oradaki kafede buluşalım. Sana anlatacaklarım var.
Alev: Yine ne halt yedin acaba. Neyse tamam. Hadi şimdi kapatmam lazım. Bay bay.
Sevgi: İyi görüşürüz.

Sevgi telefonu kapattıktan sonra yatağına geçer ve kara kara düşünmeye başlar.
~~~~
*Sabah*

Ender her şeyden habersiz neşeli bir şekilde uyanır. Kalkar ve yüzünü yıkar. Daha sonra Kaya'yı yanağından öperek uyandırır.

İNTİKAM MEYVESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin