Ertesi gün Alev uyanır uyanmaz evden çıkar ve hemen işe gitmek için arabasına biner. Yolda ise Sevgi'yi arar.
Alev: Hadi kızım aç şu telefonu.
Sevgi: Kim arıyor bu saatte ya? Alev? Alo.
Alev: Sevgi sen sen daha kalkmadın mı? Kızım hemen kalk çabuk.
Sevgi: Ne oluyor ya?
Alev: Unuttun mu bugün çok önemli bi toplantı var. Ben şimdi çıktım yola sende hazırlan çabuk.
Sevgi: Aa doğru tamamen aklımdan çıkmış bu. Kalktım tamam.
Alev: İyi hadi. Hızlı ol.Telefonu kapattıktan sonra Sevgi gidip yüzünü yıkar. Daha sonra dolaptan bir şeyler atıştırıp üstünü giyinir. Evden çıkar ve arabasına atlayıp işe doğru yol alır.
~~~~
Lumia sabah yürüyüşü için kalktığında telefonda Şahika'nın aradığını görür.Lumia: Bu niye aradı ki beni? Allah Allah.
Geri arar ama Şahika telefonu açmaz.
Lumia: Açmayacaksan niye arıyorsun? Her neyse.
Hazırlandıktan sonra telefonunu arka cebine koyar ve evden çıkar.
~~~~
Ayshe ve Julia birlikte mağazadan kıyafet bakıyorlardır.Ayshe: Sence bu nasıl?
Julia: Bence fazla bol ya.
Ayshe: Doğru diyorsun. Bu arada Lumia işi ne oldu?
Julia: Haa evet o vardı. Ona bakacaktım da unuttum. Neyse ya hallederiz bi ara. Sen onu boşver de Burhan ne iş?
Ayshe: Amaan o da kendini bi şey sanıyor. Bellemiş Sevgi Sevgi Sevgi. Bir şey becerdiği de yok ki.
Julia: E be yapacaksın peki?
Ayshe: Bekleyeceğiz artık yapacak bi şey yok.
Julia: Peki o zaman.
~~~~
Ender ve Kaya sabah kahvaltılarını yapıp hazırlandıktan sonra şirkete gelmişlerdir.Ender: Kolay gelsin hayatım.
Kaya: Sana da aşkım.Ender odasına geçer ve odasında Şahika'yı görür.
Ender: A aa Şahika? Senin ne işin var burada?
Şahika: Sana anlatacaklarım var o yüzden seni bekledim.
Ender: Okay. Dinliyorum.
Şahika: Sence Lumia dün neden bizi durduk yere eve çağırdı?
Ender: E söyledi ya Ayshe'nin açığını bulmalıyız dedi.
Şahika: Bana pek inandırıcı gelmedi. Sanki bu olayın arkasında başka bir şey var gibi... Sırlar perdesi.
Ender: Yani bilemiyorum. Lumia aşırı hırslanmş. Dolayısıyla onlardan intikam almak için her şeyi yapabilecek potansiyelde.
Şahika: Umarım düşündüğüm gibi değildir. Neyse seni de daha fazla meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin.
Ender: Sağol.Şahika odadan çıktıktan sonra Ender'in de içine bir kurt düşmüştür.
~~~~
Ayshe ve Julia alacaklarını aldıktan sonra birlikte eve gidiyorlardır. Julia'nın morali bozuktur.Ayshe: Senin moralin neden bozuk?
Julia: Hiç. Sadece Ender'den ne zaman kurtulacağımızı düşünüyorum.
Ayshe: E dedim ya az kaldı diye.
Julia: Valla hiç bilemiyorum. Gidip onun boğazını sıkasım var o derece.
Ayhse: Juliacığım sakın öyle saçma şeyler yapma. Biz zaten yapacaklarımızı planladık. Sadece bekleyeceksin.
Julia: İyi madem. Ama nereye kadar bekleyeceğiz ki?
Ayshe: Sabır. Sadece sabır.
~~~~
Sevgi ve Alev toplantı salonunda oturmuş toplantının başlamasını bekliyorlardır.Sevgi: Çok merak ediyorum acaba ne açıklayacak yine?
Alev: Boş boş konuşmasın da. Ne açıklarsa açıklasın.
Sevgi: Umarım bizim işimize yarayacak bir şeydir.
Alev: Umarım. Bu arada dün gece Ekin de kaldım.
Sevgi: Bi onun evine yerleşmediğin kalmıştı zaten Alev.
Alev: Niye öyle diyorsun ya bence gayet iyi olduk. Sende EkAl shiple.
Sevgi: EkAl ne ya?
Alev: Ekin ve Alev.
Sevgi: Ha şu mesela. Neyse umarım hiç ayrılmazsınız. Hep mutlu olursunuz.
Alev: Ayy umarım. Sonunda hayatımın aşkına kavuştum çok mutluyum.
Sevgi: Umarım mutlu olursun.
~~~~
Yıldız şirkete gelince ilk iş Ender'in odasına girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...