Ayshe'nin teklifine Ender ne diyeceğini bilemez. Ayshe bu esnada Ender'in sinirini bozmaya hâlâ devam ediyordur.
Ayshe: Hadi ama Ender. Bu kadar zor olmamalı.
Ender: Ya sen bizim peşimizi ne zaman bırakacaksın ya?
Ayshe: Bir gün diyelim. Bir gün illa ki bırakırım.Ender sinirden patlamak üzereyken Ayshe saatine bakar.
Ayshe: 5 dakika kaldı Ender.
Ender hiç bir şeyin bitmeyeceğine inanıyordur ve Ayshe'nin teklifini kabul eder.
Ender: Alright. Kabul. Seninle iş birliği yapacağım.
Ayshe: Güzel, aferin. Şimdi benden haber bekleyeceksin. Telefon numaramı değiştirdim al kaydet tatlım.
Ender: Ver şunu.Ender numarayı kaydeder.
Ender: Sen iğrenç birisin!
Ayshe: Tamam benden haber bekle canım. Hadi öptüm bay bay.Ender oradan çıkar. Ayshe ise kahkahalar atıyordur. Ender diğerlerinin yanına gider.
Yıldız: Ender ne oldu, ne dedi o kadın?
Ender: Bir şey olmadı önemsiz bir şeydi. Hadi gidelim.
Şahika: Niye bu kadar geç kaldın?
Ender: Konuşma uzun sürdü Şahika. Hadi diyorum gidelim.
~~~~
Julia Ayshe'nin neler yaptığını hâlâ anlamamıştır. Ondan gelecek haberi bekliyordur. Birden kapı çalar. Julia akşamki yaşadığı şokun etkisinden çıkamadığı için bir an telaşlanır.Ayshe: Benim Julia aç kapıyı.
Julia Ayshe'nin sesini duyunca kapıyı açar.
Julia: Ne oldu? Nereye gitin?
Ayshe: Anlatacağım. Geç otur şöyle.Julia ve Ayshe koltuğa oturur. Ayshe anlatmaya başlar.
Ayshe: Çağatay bana dedi ya ablası ve arkadaşlarının bi kafeye gitti diye.
Julia: Ee?
Ayshe: İşte onların gideceği kafe kapalıydı. Bende hemen anladım bir şeyler çevirdiklerini. Hemen Doğan'a gittim. Çünkü Enderlerin oraya geleceğini anlamıştım. Aralarından birinin içeride kalmasını, diğerlerinin dışarı çıkmasını istedim. Ender içeride kaldı.
Julia: Vay be Ender'e bak sen.
Ayshe: Ender artık benim sağ kolum olarak çalışacak.
Julia: Oha... Kız sen bu işi biliyorsun senden korkulur valla he. Ee nasıl kabul etti?
Ayshe: Bak bu fotoğraflarda ne var.
Julia: Ne var?
Ayshe: Bunlar Ender, Yıldız ve Şahika'nın beni dondurarak öldürmeye çalıştığı gecenin fotoğrafları. Bu bellekte de videosu var. Bununla tehdit ettim.
Julia: Helal kız sana.
Ayshe: Merci şekerim.
~~~~
*Sabah*Handan uyanır ve aşağı iner. Çağatay'ı göremez.
Handan: Nerede bu ya? Yoksa eve gelmedi mi? Of Çağatay ya.
Handan telefonuyla Çağatay'ı arar.
Handan: Alo Çağatay neredesin?
Çağatay: Oteldeyim abla.
Handan: Of Çağatay yapma böyle. Özür dilerim fevri davrandım hadi gel ya.
Çağatay: Abla biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Handan: Ama-Handan lafını bitiremeden Çağatay telefonu kapatır.
Handan: Ağğhh!
Ilgaz Handan'ın yanına gelir.
Handan: Ne oldu Ilgaz?
Ilgaz: Ben ikimize kahvaltı hazırladım. Otursana.
Handan: Ooo Ilgaz Bey bakıyorum pek hamaratsınız.
Ilgaz: Eee bizde az değiliz yani.
Handan: Sofra leziz gözüküyor. Eline sağlık.
Ilgaz: Afiyet olsun.
~~~~
Doğan kaloriferin yanında oturmuş üstüne battaniye örtmüştür. Hasta olmuştur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...