NOT: Bu bölüm özel bölümdür ve yalnızca Yiğit'le Sevgi'nin nasıl tanıştıklarını konu almaktadır. Son bölüm ile bir bağlantısı yoktur. Yeni sezon çok yakında gelecektir, iyi okumalar!
İSVİÇRE
Sevgi İsviçre'de çok ünlü bir psikologtur. Herkes tedavi için ona gelir. Yiğit ise tatil için bir süreliğine İsviçre'ye gelmiştir.
Günün birinde Sevgi arabası ile işe giderken eskileri hatırlar... Eski platoniğinden yeni vazgeçtiği için onu unutmaya çalışıyordur ama sürekli istemsizce aklına o geliyordur. Bir an da gözü dolar ve göz yaşlarını hızlıca siler.
Sevgi: Saçmalama kızım! O herif için ağlayamazsın. Sakinim tamam. Unutacağım onu.
Yola devam eder.
~~~~
Yiğit ise babasının onun için tuttuğu bir evde oturuyordur. Ev gayet şıktır ve insana zengin vibe veriyordur. Yiğit son zamanlarda hiç normal şeyler yaşamamıştır. Dolayısıyla psikolojisi bozuktur. Arkadaşları ona psikolağa gitmesi için sürekli öneri yapıyorlardır. Ama Yiğit dinmeyen inatı yüzünden gitmiyordur. Daha sonra işlerin sarpa saracağını anlayan Yiğit inadını kırıp gitmeye karar verir. İlk randevusunu alır.
~~~~
Sevgi hastanede kendine ait odada oturuyordur. Bir yandan telefonu ile ilgileniyordur. Kapı çalar.Sevgi: Gel.
İçeriye giren kadını gören Sevgi ayağa kalkar ve elini uzatır.
Sevgi: Hoşgeldiniz Nuran Hanım.
Nuran: Hoşbuldum.
Sevgi: Bi' şey içer misiniz?
Nuran: Yok almayayım. Bugün kaçta çıkıyorsun acaba?
Sevgi: Bir seansım daha kalmış, yarım saat sonra. Ondan sonra kalan işleri halledip çıkarım.
Nuran: Güzel. Saat 2'de burada olur musun? Hastanede çalışan bütün herkes arasında bir toplantı olacakmış.
Sevgi: Pekala. Gelirim.
Nuran: Tamamdır. Kolay gelsin.
Sevgi: Sağolun.
~~~~
Yiğit ilk seansına gitmek için hazırlanıyordur. O sırada ev arkadaşı Tufan ise Yiğit'in ne yaptığını çözememiştir.Tufan: Bro nereye?
Yiğit: Psikoloğa gidiyorum.
Tufan: Ne? Ciddi misin? Sonunda bizi dinlemişsin demek.
Yiğit: İnadımı bi kenara bırakıp sağlığımı düşünmem lazımdı.
Tufan: İyi peki.
Yiğit: Hadi ben çıktım, hoşçakal.
Tufan: Güle güle.Yiğit montunu giyer ve evden çıkar.
~~~~
Yarım saat geçer ve Sevgi'nin son seansı başlamak üzeredir. Ama hasta henüz gelmemiştir.Sevgi: Of nerede kaldı bu ya?
Kendi kendine söylenirken kapı çalar.
Sevgi: Gel.
İçeriye Yiğit girer. Sevgi başını kaldırınca biraz duraksar. Böyle bir hasta beklememiştir.
Yiğit: Merhabalar.
Sevgi: Iı Merhabalar. Buyrun.İkisi de oturur.
Sevgi: Evet, derdiniz nedir acaba?
Yiğit: Yani pat diye başlıyor mu bu seans?
Sevgi: Evet çünkü yaklaşık 1 saat içinde çıkmam gerek. Uzatmaya gerek yok.
Yiğit: Pekala.. Benim psikolojim bozuk.
Sevgi: Onu bende biliyorum da niye bozuk psikolojiniz?
Yiğit: Son zamanlarda yaşadıklarım bana ağır geldi. Aslında arkadaşlarım çok istiyordu bir psikoloğa danışmamı. Ama ben onları dinlemiyordum. Bu sefer sağlığımı düşünüp gelmeye karar verdim.
Sevgi: Güzel. Peki son zamanda yaşadığınız şeyler nedir?Yiğit derin bir nefes alır ve yere bakarak lafa girer.
Yiğit: Dost kazığı yedim. Ama bir kere değil tam 3 kere en yakın arkadaşımdan kazık yedim. Daha sonrasında sevgilimden ayrıldım, dolandırıldım falan filan. Bunların hepsi çok kısa bir sürede oldu.
Sevgi: Anlıyorum. Peki hiç bunları unutmayı denediniz mi? Yoksa her gün bunları düşünüp ağlayan insanlardan mısınız?
Yiğit: Unutmayı denedim. Ama unutamıyorum. Ansızın bir yerde aklıma geliyor.
Sevgi: Pekala. Size tavsiyem bundan sonra daha dikkatli olmanız ve herkese kolay kolay güvenmemeyi öğrenmelisiniz. Burada sık sık seanslar yapılacak. Kontrollere geleceksiniz.
Yiğit: Anladım.
Sevgi: Normalde 1 hafta falan süreç izlememiz gerekir ama ben sizi yarın tekrardan alayım. Bugün içinde yaptıklarını anlatırsınız ve bende ona göre çözümler bulurum. Geçmiş olsun.
Yiğit: Sağolun.
Sevgi: Ayrıca sizinle irtibata geçebilmem için numaranızı almam lazım.
Yiğit: Tabii ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...