Kerim: Ne işler çeviriyorsunuz siz?
Yıldız: Aa ne iş çevirmesi aşkım ya hah nereden çıktı bu şimdi? Neyse gel ben seni yatırayım.
Kerim: Ben ciddiyim Yıldız.
Şahika: Kerim tamam. Biz Yıldız ile Ender'e sürpriz yapmayı düşünüyoruz. Evini basıp ona sürpriz yapacağız işte.
Kerim: Kimden kurtulacaksınız?
Yıldız: Aşk olsun Kerim ya. Biz öyle insanlar mıyız?
Kerim: Değilsiniz. O yüzden soruyorum zaten. Öyle olsanız sormazdım.
Yıldız: Ne demek istiyorsun?
Şahika: Tamam sakin. Biz orada kurtulacağız derken Handan uzun zamandır bizden oyuncak araba istiyor da. Alalım da kurtulalım manasında dedim.
Yıldız(içinden): Abart Şahika.
Kerim: Oyuncak araba mı? Koskoca kadın oyuncak arabayı ne yapacak?Yıldız'ı ani bir gülme tutar.
Şahika: İşte sıkılınca kendi kendine sürüp stres atıyormuş. O da böyle biri işte ne yapalım.
Kerim: İnanayım mı?
Yıldız: Tabii ki de inanacaksın Kerim ben senin karınım. Senin bana güvenmen lazım. Ayrıca biz öyle insanlar değiliz. Hiç kimseye zarar vermedik, vermeyiz.
Şahika: Kesinlikle. Biz kimseye zarar vermeyiz.
Kerim: Pekala öyle olsun. Ben yatıyorum.
Yıldız: İyi geceler aşkım.
Kerim: İyi geceler.Kerim odasına çıkar ve yatar.
Şahika: Hayatını kurtardım Yıldız.
Yıldız: Şahika oyuncak araba ne ya Allah aşkına? Denir mi o?
Şahika: Ne deseydim lüks araba deyip adamın yüreğine mi indirseydim? Teşekkür edeceğine yaptığın şeye bak
Çok ayıp.
Yıldız: Ayy tamam teşekkür ederim.
Şahika: Bir şey değil. E o halde ben gidiyorum.
Yıldız: Tamam bay bay iyi geceler.
Şahika: Au revoir, bonne nuit!
~~~~
Ayshe bu saat olmuş hâlâ uyumamıştır. Aklında çok sinsi planlar vardır. Kaya'ya asılıp Ender'den kurtulmayı düşünüyordur. Bunun için Lumia'yı kullanacaktır... Telefonunu alır ve Julia'yı arar. Ancak Julia açmaz.Ayshe: Gerizekalı uyuyor herhalde. Neyse benim sana ihtiyacım yok Julia. Her şeyi tek başıma halledebilirim. Üzgünüm kızlar...
~~~~
*Sabah*Ender ve Kaya gece birlikte olmuşlardır. Sabah ilk Kaya uyanır ve karısını alnından öperek uyandırır.
Kaya: Günaydın.
Ender: Günaydın aşkım.Kaya Ender'e sarılır. Yataktan hiç kalkmak istemezler. Kahvaltılarını odalarında yapmayı düşünüyorlardır. Ama şirkete gitmeleri gerekiyordur.
Ender: Bugün şirkete gitmesek?
Kaya: Toplantım var ama keşke olmasaydı. Seninle zaman geçirmeyi çok istiyorum.
Ender: Bende..*Öpüşürler*
Kaya: O zaman ben bi duş alayım.
Ender: Tamam bi' tanem.
~~~~
Şahika sabah erkenden uyanıp kahvaltı hazırlar. Mert'te çok geçmeden uyanır ve aşağı iner.Şahika: Hayatım kahvaltı hazır.
Mert: Geldim. Wow yine harika bir sofra hazırlamışsın.
Şahika: Her zaman ki gibi şekerim.
Mert: Kahvaltıdan sonra şirkete mi gideceksin?
Şahika: Tabii ki şirkete gideceğim.
Mert: Bakıyorum hemen adapte olmuşsun şirkete.
Şahika: Hayatım ben her şeye anında adapte olurum. Ayrıca ben şirkette ilk defa çalışmıyorum.
Mert: Bugün yine keyfin yerinde anlaşılan. Laf sokmalar, hava atmalar.
Şahika: Ortada keyfimi kaçırabilecek bir şey yok çünkü. Neyse afiyet olsun. Al peynirden de ye.
~~~~
Handan ve Çağatay kahvaltılarını çoktan bitirmişlerdir. Handan şirkete gitmek için hazırlanıyordur.Handan: Sende kendine bi kız bulsan nasıl olur acaba?
Çağatay: Ne kızı ya?
Handan: Çağataycığım. Böyle evde otura otura nereye kadar? Sende evlen artık.
Çağatay: Abla ben böyle mutluyum. Karışma bana.
Handan: Anlaşılan iş başa düştü.
~~~~
Doğan Kumru'nun odasına girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...