Ender, Yıldız, Handan ve Şahika şirketin önüne gelmişlerdir. Kaya için çok endişelilerdir.
Ender: Kaya! Allah'ım ne olur çıksın ne olur!
Şahika: Ne olur abime bir şey olmasın ya ne olur!
Handan: Ya tamam sakin olun. Ben inanıyorum Kaya kurtulacak.
Yıldız: Handan'a katılıyorum. Kaya güçlü bir adam.
Ender: Neden çıkmadı ki hâlâ? Neden?Şirketin içindekiler tek tek dışarıya çıkmıştır. Bir tek Kaya yoktur. Ender içeri girmeye çalışırken yetkililer tarafından engellenir. Öte yandan Ender ve Şahika'yı sakinleştirmeye çalışan Handan ve Yıldız gözyaşlarını tutamazlar.
~~~~
Anne ve babası Sevgi'yi hastanede görmüştür. Üzerinde doktor gömleği vardır. Doktor arkadan seslenir.Doktor: Sevgi Hanım ilk seansınız başlamak üzere!
Demet: İlk seans mı? Sevgi sen istifa etmedin mi buradan?Sevgi artık her şeyin çok geç olduğunun farkına varmıştır. Annesinin yanına gider ve sesini alçaltır.
Sevgi: Bak anne. Ben size her şeyi anlatacağım. Seanslarım bitsin bugün izin alırım erken çıkarım. Size söz veriyorum anlatacağım her şeyi. Tamam mı? Söz veriyorum. Hadi öptüm hasta bekliyor.
Sevgi anne ve babasının yanından ayrılıp odasına geçer. Demet ve Şükrü'nün kafası epey bir karışmıştır. Şükrü'nün durumuna bakarlar ve sonra eve giderler.
~~~~
Yiğit odasından çıkmıştır. Annesine seslenir ama ses alamaz.Yiğit: Anne! Anne? Ya Neşe, annem nerede?
Neşe: Az önce apar topar evden çıktılar oğlum banada bir şey söylemediler.
Yiğit: Allah Allah... İyi peki.Yiğit telefonunu alır ve annesini arar. Ender ağlamaktan perişan olmuştur. Telefona bakacak halde değildir. Telefonu Yıldız açar.
Yıldız: Alo Yiğit.
Yiğit: Yıldız, anneme verir misin?
Yıldız: Iı Yiğit sen bi şirketin önüne gelir misin.
Yiğit: Niye ya?
Yıldız: Ya bi' gel işte gel.
Yiğit: Tamam geliyorum.Yiğit telefonu kapatır ve şirkete doğru yola çıkar. İtfaiyeler yangını söndürmek üzerlerdir ancak Kaya hâlâ yoktur...
Handan: Ya korkmayın. Kaya kesin atlamıştır camdan kaçmıştır şu an dinleniyordur bir yerde.
Şahika: Ya telefonu da açmıyor delireceğim. Aah.
Yıldız: Şahika? Şahika iyi misin bak sen sakin ol bebek taşıyorsun.
Şahika: İyi olamıyorum ya iyi olamıyorum.Yıldız Kerim'e haber vermiştir. Şahika da Mert'e haber vermiştir.
Kerim: Yıldız?
Yıldız: Ay Kerim iyi ki geldin.
Kerim: Ne oluyor nasıl çıktı bu yangın? Siz iyi misiniz?
Yıldız: Biz iyiyiz ama Kaya içeride... Kaya'dan ses yok.
Kerim: Ne demek yok ya? İçeride miydi o?
Yıldız: Maalesef içerideydi.
Kerim: Olamaz ya.Mert hemen gelir ve Şahika'nın yanına gider.
Mert: Aşkım ne oldu iyi misin? Ne oldu buralara böyle ya?
Şahika: Yangın çıktı.
Mert: Söndürüyorlar gibi ama.
Şahika: Söndürüyorlar ama abim yok! Abim içeride kaldı!
Mert: Ne? Nasıl içeride ya? İnanamıyorum umarım kurtulur.Herkes sırayla gelmişken Yiğit de gelir.
Yiğit: Anne! İyi misiniz anne bu ne böyle yangın mı çıktı. Anne gözümün içine bak.
Yıldız: Canım sen sakin ol. Sana bir şey diyeceğim ama lütfen sakinliğini koru.
Yiğit: Ne oldu?
Yıldız: Baban içeride kaldı.
Yiğit: Ne? Ne demek içeride kaldı? Baba!
Yıldız: Yiğit tamam sakin ol.
Kerim: Yiğit bana bak. Bana bak Yiğit bana bak. Baban güçlü bir adam. Buradan sağ çıkacak inanıyoruz. Sakın bozma moralini bak yangın sönmek üzere. Babana hiç bir şey olmayacak.
Handan: Ya bu ne ya her gün yeni bir felaket yaşıyoruz. Belalı günler geçiriyoruz şu sıralar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...