Mesajdan sonra Ayshe Julia'yı aramıştır. Julia Ayshe'nin evine gelmiştir. Kapıyı çalar.
Ayshe: Sonunda geldin geç içeri çabuk çok kötü bir şey oldu.
Julia: Ne oldu ya?
Ayshe: Geç anlatacağım.Julia bir hışımla içeri girer. Ayshe ise arkasından gelir.
Julia: Yine ne oldu?
Ayshe: Bu sefer kötünün de kötüsü oldu. Ne yapacağız biz?
Julia: Ayshe ne olduğunu söyler misin? Çatlatma beni!Ayshe iki eliyle saçlarını tutmuş bir şekilde yürürken birden arkasını döner ve söze girer.
Ayshe: Lumia geri döndü?
Julia(bağırarak): Ne?
Ayshe: Maalesef...
Julia: Ama nasıl?
Ayshe: Şu mesajı okur musun?Ayshe telefonuna gelen mesajı Julia'ya uzatır. Julia telefonu alır ve mesajı inceler.
Julia: Biz artık 6 kişiyiz mi? L yazıyor.
Ayshe: Lumia işte, kaç tane L kişisi tanıyoruz?
Julia: O zaman 6 kişi derken... Ender, Yıldız, Handan, Şahika ve Ilgaz.
Ayshe: Ilgaz'ı boşver o biraz etkisiz ama diğerleri çok fena.
Julia: Demek Lumia onların tarafına geçmiş.
Ayshe: Olan onca şeyden sonra sinirlendi, aklı sıra bizden intikam almaya çalışıyor.
Julia: Aslında bizim korkmamıza gerek yok ki. Onlar yıllardır bizimle savaşıyorlar. Ama bizi asla yenemediler.
Ayshe: O da doğru. Ama Lumia'nın onların tarafına geçmesi onları baya şımartacak. Hele Ender... Ender en tehlikelisi.
Julia: Onlar tehlikeliyse biz tehlikenin ağasıyız. Hiç bir şey olmaz. Merak etme.
Ayshe: Doğru diyorsun. Onlardan korkan onlar gibi olsun.
~~~~
Handan arabasıyla geldiği için herkes onun arabası ile gidiyordur.Ender: Lumia halletti mi sizce?
Şahika: Bence halletti.
Handan: Yani Ayshe'nin bizden korkacağını pek sanmıyorum.
Ender: Bende sanmıyorum ama korkmazsa korkmasın biz yine de onda korkmadığımız sürece no problem.
Yıldız: Katılıyorum.
Handan: Neyse buradan şirkete mi geçiyoruz hepimiz?
Şahika: Evet.
Ender: Evet.
Yıldız: Evet.
Ilgaz: Beni de şirkete bırak.
Handan: Tamamdır.
~~~~
Caner ablasını takip eden kişi hakkında araştırmalara devam ediyordur.Caner: O gece arabada bir erkek var gibi. Lumia olamaz bu. Acaba Ayshe'nin tuttuğu adamlardan biri mi? Dur ben ablamı arayayım en iyisi.
Telefonu alır ve ablasını arar.
Ender: Caner arıyor. Allo. Ne oldu Caner?
Caner: Abla neredesin?
Ender: Şirkete geçiyoruz şu an ne oldu?
Caner: Tamam şirkete geliyorum bende sana anlatacaklarım var.
Ender: Takip konusu mu?
Caner: Evet.
Ender: Pekala gel sen şirkete.
Caner: Tamamdır.
Ender: Hadi babay.Ender telefonu kapatır ve çantasına koyar.
Şahika: Ne diyor?
Ender: O gece ki araba ile ilgiliymiş. Beni takip eden kişi. Bakalım ne diyecek.
Yıldız: Caner'den sonra bize de anlat ha merak ederiz biz.
Ender: Okay anlatırım.
Handan: Geldik şirkete. İnelim hadi.Kadınlar ve Ilgaz arabadan inerler ve şirkete giriş yaparlar. Hepsi kendi odalarına dağılır.
~~~~
Alev tekrardan Ekin'i görmeye gitmiştir. Ama bir sorun vardır, Ekin de Alev'i görmek için onun evine gitmiştir.Alev: Ay Ekin nerede ya? Pardon Ekin Bey nerede?
:- O erkenden çıktı. Kim geldi diyeyim?
Alev: Boşverin siz gideyim ben.Alev mekandan çıktıktan sonra arabasına atlar ve eve gider. Ekin ise Alev'in kapısını çalar ama ses alamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MEYVESİ
Mystery / ThrillerEnder, Yıldız, Şahika ve Handan'ın entrika dolu serüveni ama karşılarında en güçlü düşmanları Ayshe ve Julia...