Κεφάλαιο 21 - Ύβρις

91 32 114
                                    

Ο Μεγάλος Μάγιστρος ρουθούνισε έξαλλος. Στάθηκε μπροστά στον Ντάνιελ τελείως ακίνητος για λίγα δευτερόλεπτα και μετά άρχισε να βαδίζει πέρα δώθε φανερά εκνευρισμένος. Σήκωσε ψηλά τα χέρια του και με αργές, σχεδόν τελετουργικές κινήσεις, έβγαλε την επιβλητική μάσκα από το κεφάλι του και την άφησε στο πλάι. Ο Ντάνιελ χαμογέλασε θριαμβευτικά. Μπροστά του στεκόταν και τον κοίταζε με δυσπιστία ο καθόλου αξιότιμος κύριος, Τζέρεμι Φερ.

-Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει! Πώς βρέθηκες εδώ Ντάνιελ; Ποιος άλλος ξέρει γι' αυτό το μέρος; Ρώτησε έντονα ενώ συνέχιζε να περπατάει πέρα δώθε, κουνώντας νευρικά τα χέρια του.

Ο Ντάνιελ μπορούσε να καταλάβει τη σύγχυση και τον πανικό που είχε κυριεύσει τον Τζέρεμι Φερ, σε κάθε λέξη που ξεστόμιζε. Απογυμνωμένος από την κάλυψη της επιβλητικής μάσκας, έδειχνε ξαφνικά τελείως ευάλωτος, σχεδόν τρομοκρατημένος. Ήρθε και στάθηκε μπροστά του.

-Λέγε, πώς βρήκες αυτό το μέρος; Τι σε οδήγησε εδώ; Πώς με αναγνώρισες;

Ο Ντάνιελ συνέχισε να τον κοιτάζει με το χαμόγελο θριάμβου ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Καταλάβαινε πολύ καλά ότι ο φόβος του Τζέρεμι πως η αρρωστημένη "επιχείρησή" του είχε αποκαλυφθεί με κάποιο τρόπο, ήταν το μεγάλο του όπλο που θα τον διατηρούσε στην ζωή. Θα έπρεπε να παίξει το μόνο χαρτί που είχε, όσο καλύτερα μπορούσε. Συνέχισε να κοιτάζει προκλητικά τον Τζέρεμι χωρίς να λέει κουβέντα, κάτι που έδειχνε να εξοργίζει όλο και πιο πολύ τον συνομιλητή του με κάθε λεπτό που πέρναγε.

-Δεν ξέρω τι νομίζεις ότι κατάφερες και με κοιτάζεις με αυτή την αναίδεια ζωγραφισμένη στο πρόσωπό σου γιατρουδάκο, η θέση που βρίσκεσαι είναι δυσμενέστατη, είπε τελικά εκνευρισμένος και έσκυψε να πάρει ξανά την επιβλητική μάσκα του από το έδαφος που την είχε αφήσει πριν από λίγα λεπτά. Την τοποθέτησε ξανά στο κεφάλι του με προσοχή και κατευθύνθηκε προς την πόρτα. Βγήκε έξω από το δωμάτιο και άρχισε να φωνάζει διάφορες κοφτές εντολές. Ο Ντάνιελ προσπάθησε να ακούσει με προσοχή.

-Να ετοιμαστεί το ελικόπτερο. Εσύ κι εσύ, ναρκώστε τον εισβολέα και μεταφέρτε τον, θα έρθει μαζί μου. Οι υπόλοιποι συνεχίζετε κανονικά το πρόγραμμα όπως σας έχει δοθεί.

Δύο άνδρες με μαύρες μάσκες μπήκαν στο δωμάτιο. Ο ένας βαστούσε μια σύριγγα στα χέρια. Ο Ντάνιελ προσπάθησε να αντισταθεί, αλλά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ένιωσε όλες του τις δυνάμεις να τον εγκαταλείπουν, ενώ τα πάντα γύρω του σκοτείνιασαν.

Κυνηγός ονείρωνWhere stories live. Discover now