Κεφάλαιο 29 - Αγάπη μου, άκουσέ με

95 30 72
                                    

-Τ.. τι συνέβη; Γιατρέ, γιατί δεν ανταποκρίνεται ο Ντάνι; Η ερώτηση βγήκε από το στόμα της Έλενας, αγκαλιασμένη με έναν λιγμό.

-Κυρία μου, αυτό προσπαθούμε να καταλάβουμε κι εμείς. Καθίστε σας παρακαλώ, της έκανε νεύμα δείχνοντας την καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι του Ντάνιελ.

Η Έλενα με τρεμάμενα βήματα πήγε και κάθισε στην καρέκλα, χωρίς να πάρει τα μάτια της από τον Ντάνι της, που συνέχιζε να μην έχει καμία επικοινωνία με το περιβάλλον του.

-Επιτρέψτε μου να σας συστηθώ. Είμαι ο δόκτορ Γκίλιαν και είμαι παθολόγος.

-Έλενα Άντλερ, δικηγόρος και σύντροφος του Ντάνιελ.

-Χαίρω πολύ κυρία μου. Το τι συνέβη στον σύντροφό σας, θα σας το πει καλύτερα η Λορέν που ήταν παρούσα. Εγώ μπορώ μόνο να διαπιστώσω αυτή τη στιγμή, πως ο Ντάνιελ παρουσιάζει πλήρη χαλάρωση μυών και απώλεια αντίδρασης αντανακλαστικών κερατοειδούς. Δεν έχει επαφή με το περιβάλλον του και δείχνει να βρίσκεται σε βαθιά ύπνωση. 

-Δηλαδή, έπεσε σε κώμα; Όπως η Έμμα; Ρώτησε η Έλενα βάζοντας το χέρι της μπροστά στο στόμα της.

-Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τον όρο "κώμα" πριν περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα τουλάχιστον. Είναι πολύ λίγος ο χρόνος στον οποίο βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Ίσως επανέλθει...

-Και το οξυγόνο; Γιατί φοράει μάσκα οξυγόνου γιατρέ; Παρουσιάζει δύσπνοια; Θέλω να πω... χρειάζεται βοήθεια για να αναπνεύσει;

-Όχι, όχι, καθόλου. Μην σας τρομάζει η εικόνα της μάσκας. Είναι καθαρά βοηθητικό, παρέχουμε στον ασθενή υψηλότερη συγκέντρωση οξυγόνου, για να βοηθήσουμε στην καλύτερη οξυγόνωση του οργανισμού του. Εν ολίγοις, πιστεύω ότι για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα, πρέπει να αφήσουμε να περάσει λίγος χρόνος ακόμα. Σε περιπτώσεις αιφνίδιας και έντονης αλλαγής, είναι ασφαλές να περιμένουμε τουλάχιστον ένα εικοσιτετράωρο πριν βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα. Σας βεβαιώνω ότι θα κάνουμε το καλύτερο που μπορεί να γίνει για τον σύντροφό σας και διευθυντή μας. Εγώ όμως θα πρέπει να σας αφήσω τώρα, έφυγα κακήν κακώς μόλις η Λορέν χτύπησε συναγερμό και έχω αφήσει τα πάντα στη μέση. Εσείς μπορείτε να παραμείνετε όσο θέλετε. Θα ενημερώσω τη γραμματεία να σας βγάλει κάρτα συνοδού ασθενή, ώστε αν το επιθυμείτε, να διανυκτερεύσετε πλάι στον σύντροφό σας. Χαιρέτισε και έφυγε από το δωμάτιο.

Στο δωμάτιο έμειναν η Έλενα μαζί με τη Λορέν. 

-Χτύπησες συναγερμό, είπε ο γιατρός. Τι έγινε εδώ μέσα Λορέν;

Κυνηγός ονείρωνWhere stories live. Discover now