Οι μέρες κύλησαν γρήγορα. Η Έμμα κάθε μέρα άλλαζε και περισσότερο προς το καλύτερο. Η ανασφάλεια και ο αποπροσανατολισμός της γρήγορα έσβησαν, δίνοντας τη θέση τους σε μια συναισθηματική ενδυνάμωση και σιγουριά. Η πρόσχαρη και ευγενική προσωπικότητά της, σε συνδυασμό με τη φήμη και την ιστορία της, έκαναν όλο τον κόσμο που συναντούσε στον περίβολο του νοσοκομείου, ασθενείς και εργαζόμενους, να αναζητούν να την προσεγγίσουν. Όλοι επιδίωκαν να ανοίξουν μια συζήτηση μαζί της και έτσι, μέσα σε μερικές μέρες, έγινε ένα είδος μασκότ του νοσοκομείου. Δεν υπήρχε περίπτωση να διασταυρωθεί με κάποιον και να μην της μιλήσει. Όλο αυτό το κλίμα βοηθούσε πολύ στην επαναπροσαρμογή της και στο να μην αισθάνεται έντονα το τεράστιο κενό τεσσάρων χρόνων.
Ο Ντάνιελ με πολύ προσοχή ξεκίνησε να την ενημερώνει για ότι επρόκειτο να συναντήσει μόλις έβγαινε από το νοσοκομείο. Της μίλησε για τον πατριό της και για τον έλεγχο που είχε καταφέρει να έχει πάνω στη μητέρα της, στην έπαυλη και στις επιχειρήσεις, κατά το διάστημα που η Έμμα βρισκόταν σε κώμα. Ήξερε πολύ καλά ότι η Έμμα γυρίζοντας σπίτι της, θα μάθαινε οπωσδήποτε για την φρικαλέα αδελφότητα και τα φοβερά εγκλήματά της, καθώς η αστυνομία είχε προχωρήσει με τις έρευνές της. Έπρεπε να την προετοιμάσει, για να αποφύγει την περίπτωση που αυτά που θα μάθαινε, πυροδοτούσαν τρομακτικές μνήμες δημιουργώντας νέο σοκ. Η Έμμα ήταν πολύ σημαντικό να θυμηθεί μόνη της, σιγά σιγά και με ήπιο τρόπο, όσα την έκαναν να κλειδώσει το μυαλό της, αλλά χρειαζόταν και μια βοήθεια, μια καθοδήγηση, για να γίνουν όλα σωστά.
Τις τελευταίες μέρες το εγκληματολογικό τμήμα της αστυνομίας, είχε καταφέρει να εντοπίσει τα μυστικά αρχεία του Τζέρεμι και οι αποκαλύψεις που ήρθαν στην επιφάνεια ήταν συγκλονιστικές! Το κάθαρμα κρατούσε λεπτομερή στοιχεία για τα πάντα, με αποτέλεσμα η αστυνομία να έχει έναν πλούτο στοιχείων για όσους είχαν εμπλακεί στα εγκλήματα, που δεν θα μπορούσε ούτε ο καλύτερος δικηγόρος του κόσμου να αμφισβητήσει, για να υπερασπιστεί τα καθάρματα που εμπλέκονταν. Εκτός από αναλυτικά στοιχεία πληρωμών και μεταφοράς χρημάτων, ο φρικτός αυτός άνθρωπος κρατούσε και βίντεο από κρυφές κάμερες, στα δωμάτια κολαστήρια μέσα στο ορυχείο αλατιού. Έτσι η αστυνομία είχε στα χέρια της και πεντακάθαρο οπτικοακουστικό υλικό για κάθε έναν από τους σιχαμένους εγκληματίες και αδιάσειστες αποδείξεις των εγκλημάτων τους. Ήταν τόσο σοκαριστικά αυτά τα βίντεο, που ακόμα και αστυνομικοί εξοικειωμένοι σε εγκλήματα, δυσκολεύτηκαν πολύ να τα παρακολουθήσουν. Οι... ιδιαίτερες απαιτήσεις των "πελατών" του Τζέρεμι, ξεπερνούσαν κάθε νοσηρή και αρρωστημένη φαντασία! Τα δε πρόσωπα που είχαν πληρώσει τεράστια ποσά για να ικανοποιήσουν τις αρρωστημένες ορέξεις τους πάνω στα αθώα κορμάκια, διαπράττοντας ένα σωρό εγκλήματα, ήταν σε πολλές περιπτώσεις επώνυμοι και διάσημοι που άφησαν την κοινωνία σοκαρισμένη, να μην μπορεί να πιστέψει τι παρακολουθεί. Καθημερινά, ήταν πρώτο θέμα στις ειδήσεις άλλη μια σύλληψη από το φοβερή υπόθεση της αδελφότητας του ορυχείου, όπως ονομάστηκε το έγκλημα. Όλη η χώρα βρισκόταν σε σοκ, καθώς προχωρούσαν οι συλλήψεις ανθρώπων υπεράνω υποψίας. Η προβολή του θέματος είχε πάρει τεράστιες διαστάσεις, έτσι ήταν σίγουρο ότι μόλις η Έμμα γύριζε στην κανονική ζωή της, θα μάθαινε τα πάντα.
YOU ARE READING
Κυνηγός ονείρων
Paranormal1ο βραβείο κριτών - 1ο βραβείο κοινού στην κατηγορία "περιπέτεια" στο διαγωνισμό Winter Coat Book Contest 2023-24! Λένε πως τα όνειρά μας είναι βάρκες, που πλέουν στα αλλόκοτα νερά της ψυχής και του ασυνείδητου κόσμου μας. Σε νερά με διάφορα χρώματα...