-Μα... πώς με κατάλαβες; ρώτησε έκπληκτος ο Κλάους.
-Είχα τις υποψίες μου αλλά τα τατουάζ στα χέρια σου με έκαναν και σιγουρεύτηκα, απάντησε με σταθερή φωνή ο Ντάνιελ.
-Μας κοροϊδεύεις; Ο καθένας θα μπορούσε να έχει τατουάζ. Είπαμε θα μιλήσουμε ξεκάθαρα. Εξηγήσου λοιπόν, είπε ο Τζέρεμι εμφανώς εκνευρισμένος στον Ντάνιελ.
-Πολύ καλά λοιπόν, θα σας εξηγήσω. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Γνωρίζω πολύ καλά ότι στην αθλιότητα αυτή που αποκαλείς επιχείρηση, χρησιμοποίησες και την προγονή σου. Είχες οδηγήσει το άμοιρο κορίτσι στο ορυχείο, ένας Θεός ξέρει για ποιανού ικανοποίηση και με ποιον τρόπο. Φυσικά η Έμμα δεν ήταν αναλώσιμη όπως τα υπόλοιπα άμοιρα παιδιά. Θα έπρεπε να ξαναγυρίσει στο δωμάτιό της και να μην θυμάται τίποτα. Για να το κάνεις αυτό, χρειαζόσουν οπωσδήποτε βοήθεια μέσα από το σπίτι. Η Έμμα είχε αποτυπώσει στα σχέδιά της άγρια φίδια με κόκκινα μάτια και ανοιγμένα στόματα που έρχονταν να την κατασπαράξουν. Είναι ακριβώς τα τατουάζ στα χέρια σου Κλάους, αυτά που είχαν αποτυπωθεί στη μνήμη της, όταν πήγαινες και την έπαιρνες από το κρεβάτι της. Εκτιμώ ότι την ναρκώνατε με ισχυρά φάρμακα, φάρμακα που θα τις προκαλούσαν παραισθήσεις και θα έκαμπταν οποιαδήποτε αντίσταση από μέρους της και γι' αυτό είχε αλλοιωμένη εικόνα, δεν αναγνώριζε και δεν αντιλαμβανόταν τι της συμβαίνει. Όμως τα χαρακτηριστικά σου τατουάζ, χαράχτηκαν βαθιά στη μνήμη της. Τις υπόλοιπες ώρες έκρυβες αυτή τη σκοτεινή σου προσωπικότητα πίσω από τη στολή του μπάτλερ. Εμφανιζόσουν πάντα με λευκά γάντια και σακάκι με μακριά μανίκια.
-Μα, για ποια σχέδια μιλάς Ντάνιελ; Είχε σχεδιάσει η Έμμα τα τατουάζ του Κλάους;
-Ναι και με απόλυτη ακρίβεια. Θα θυμάσαι φαντάζομαι πόσο ταλαντούχα στη ζωγραφική ήταν η πρόγονή σου. Η απεικόνιση σε όλα τα σχέδιά της είναι σχεδόν φωτογραφική.
-Μια στιγμή. Κλάους, για ποια σχέδια μιλάει ο Ντάνιελ; Αν θυμάμαι καλά, σου είχα δώσει εντολή να πετάξεις όλα τα σχέδια και τους πίνακες που είχε ζωγραφίσει η Έμμα και να καθαρίσεις το δωμάτιό της. Δεν το έκανες;
-Κύριε Τζέρεμι, να σας εξηγήσω. Το καθάρισα το δωμάτιο όπως είχατε δώσει εντολή, αλλά τους πίνακες και τα βιβλία της δεν τα πέταξα. Τα μετέφερα στην καλύβα μου. Ήταν πολύ ωραίοι πίνακες και σκέφτηκα ότι αν κάποια στιγμή πέθαινε η δεσποινίς Έμμα, θα έπαιρναν μεγάλη αξία. Μετά, όταν εμφανίστηκε ο νέος γιατρός, μού είχατε πει να συνεργαστώ μαζί του και να δείξω πρόθυμος να τον βοηθήσω σε ότι ζητήσει. Μού ζήτησε να δει πράγματα από το δωμάτιο της μικρής κυρίας και έτσι του έδειξα τους πίνακες και τα σχέδιά της, που είχα φυλάξει σε ένα δωμάτιο. Δεν φαντάστηκα ότι η δεσποινίς Έμμα θα είχε ζωγραφίσει στοιχεία που θα τον οδηγούσαν σε εμάς.
YOU ARE READING
Κυνηγός ονείρων
Paranormal1ο βραβείο κριτών - 1ο βραβείο κοινού στην κατηγορία "περιπέτεια" στο διαγωνισμό Winter Coat Book Contest 2023-24! Λένε πως τα όνειρά μας είναι βάρκες, που πλέουν στα αλλόκοτα νερά της ψυχής και του ασυνείδητου κόσμου μας. Σε νερά με διάφορα χρώματα...