Αναλυτική σκέψη. Από τα χρόνια που ήταν φοιτητής, όταν μαζεύονταν πολλά στο μυαλό του και τον έπνιγαν, η αναλυτική σκέψη ήταν αυτή που του έδινε πάντα τη λύση και τον έβγαζε από τα δύσκολα. Η τεχνική ξεκάθαρη. Συλλέγουμε πληροφορίες, τις κατανοούμε, τις χρησιμοποιούμε για επίλυση προβλημάτων, συλλέγουμε επιπλέον πληροφορίες και σκεπτόμαστε ανεξάρτητα και με λογική.
Είχε πολλά να βάλει σε σειρά αλλά χρειαζόταν επιπλέον πληροφορίες. Η Έλενα είχε αναλάβει την αποστολή της. Διακριτικά και στο βαθμό που της επέτρεπε η θέση της, θα συγκέντρωνε πληροφορίες για τον Τζέρεμι Φερ και τις δουλειές που είχε αναλάβει, μέσω του δικηγορικού της γραφείου, που προσέφερε νομική κάλυψη στον κολοσσό επιχειρήσεων Πιερ. Ο Ντάνιελ είχε καταφέρει να πείσει την Έλενα πως ο μύθος που επικρατούσε στους εργασιακούς κύκλους, ότι δηλαδή πίσω απ' όλες τις αποφάσεις κρυβόταν η φοβερή Μισέλ Πιερ, ήταν ακριβώς αυτό: ένας μύθος. Η καταρρακωμένη Μισέλ, πνιγμένη σε ψυχικό και σωματικό πόνο και μόνιμα υπό την επήρεια σκληρών φαρμάκων, δεν ήταν σε θέση ούτε σε μια συζήτηση που ξεπερνούσε το τέταρτο να ανταπεξέλθει. Το είχε βιώσει και δει με τα μάτια του ο Ντάνιελ και μπορούσε να βεβαιώσει πως ήταν αδύνατον. Οπότε ήταν σίγουρος πως ο Τζέρεμι είχε αναλάβει να γεμίσει το κενό και εντέχνως άφηνε να φαίνεται πως η Μισέλ συνέχιζε να κινεί τα νήματα.
Γιατί όμως; Σε έναν ξιπασμένο άνθρωπος σαν τον Τζέρεμι, αν του δινόταν η ευκαιρία να βουτήξει τα χέρια του σε τέτοια δύναμη και εξουσία, θα έπιανε την ευκαιρία από τα μαλλιά και θα πρόβαλλε τον εαυτό του με κάθε μέσο. Του φαινόταν πολύ περίεργο αυτό και ήταν κάτι που σίγουρα χρειαζόταν περισσότερες πληροφορίες για να το διερευνήσει, οπότε θα περίμενε να δει τι θα κατάφερνε να βρει η Έλενα πρώτα.
Ήταν και κάτι άλλο που ήταν αποφασισμένος να παλέψει. Να καταφέρει να προχωρήσει την επικοινωνία του με την Έμμα. Αυτό ήταν που τον τρόμαζε περισσότερο απ' όλα, γιατί πραγματικά δεν ήξερε πώς να το χειριστεί. Μέχρι τώρα δεν είχε καταφέρει να μιλήσει μαζί της. Μόνο να δει τους φόβους της να ξεπετάγονται μπροστά του, υπό μορφή άγριων φιδιών, ή κουκουλοφόρων τεράτων με βαθουλωμένα μάτια, που τον πέταγαν έξω και έκλειναν κάθε επαφή του με το κορίτσι.
Ένα απαλό χτύπημα στην πόρτα τον έβγαλε από τις σκέψεις του. Η Λορέν εμφανίστηκε μπροστά του δείχνοντας ανήσυχη.
-Συμβαίνει κάτι; Τη ρώτησε γέρνοντας διερευνητικά το κεφάλι του.
-Ντάνιελ, πήγα να φέρω τις εξετάσεις της Έμμα από τα εργαστήρια αλλά δεν μου τις έδωσαν. Τις έχει κρατήσει η κυρία Δάφνη μου είπαν και θέλει να μιλήσει μαζί σου πριν μας τις δώσει.
BINABASA MO ANG
Κυνηγός ονείρων
Paranormal1ο βραβείο κριτών - 1ο βραβείο κοινού στην κατηγορία "περιπέτεια" στο διαγωνισμό Winter Coat Book Contest 2023-24! Λένε πως τα όνειρά μας είναι βάρκες, που πλέουν στα αλλόκοτα νερά της ψυχής και του ασυνείδητου κόσμου μας. Σε νερά με διάφορα χρώματα...