5

648 107 60
                                    







Ergenlerin idol olarak görmesi gereken son kişi falandım. Hatta muhtemelen ebeveynler beni televizyonda gördüklerinde kanalı değiştiriyor çünkü çocuklarına kötü örnek olacağımı düşünüyorlardı. Eh, sanırım haksız da değillerdi. Yıllarca her yan yana gelişimizi en yakın arkadaşlık ilişkisi olarak açıkladığımız adamla şimdi sevgili olduğumuz haberi yayılmıştı. Aslında sorun bu değildi. Şu an ikimizin değil de yalnızca benim suçlanmamın tek sebebi Taehyung'un ilişkisine balta sokmuş gibi görünmemdi. Sonuçta daha önce bunu yapmıştım ve yine yapmış olmam kimseyi şaşırtmayacağı için en makul günah keçisi bendim.

Pek çok kişi tarafından olumsuz yorumlar aldıysam da çoğunluk 'karavan olayından beri belliydi, sonunda ilişkilerini açık yaşayabildikleri için mutluyum' gibi şeyler söylüyordu. Kendi hayranlarımız açısından sıkıntı yoktu ama zaten bir köşede oturmuş sinsice hata yapmamızı bekleyen antiler elbette bu durumu bir güzel kullanıyordu. Şirket hakaret ve tehdit içeren tüm yorum sahiplerine tek tek ulaşıp dava açıyor olsa da bunlar tükenmek bilmez bir topluluktu.

işin benim için en sancılı yanı bu haberin neredeyse herkes tarafından duyulmasının ardından karakola gitmekti. Henüz 'o benim arkadaşım' diyerek kendimi savunmamın üzerinden yirmi dört saat geçmeden bunun yaşanması gerçekten rezillikti.

O gün sabah karakola biraz geç gittim çünkü önceki gece Seokjin bizi içmeye çıkarmıştı ve ben ipin ucunu kaçırıp fazla içmiştim. Dolayısıyla sabah uyanmak ve kendimi karakola gelip buradaki tüm asık suratlılara açıklamak zorunda kalacağıma ikna etmek biraz uzun sürmüştü.

Seokjin karakola benimle birlikte gelerek Min Yoongi'ye durumu açıklamıştı. Min Yoongi'nin ifadesiz suratına rağmen bu durumdan ne kadar rahatsız olduğunu hissedebilmiştim. "Çok üzgünüm." dedim ona da. Dünden beri yapabildiğim tek şey herkesten özür dilemekti. Sanki içten içe ben bile Taehyung'un düzenli ilişkisini bozan adam olduğuma inanıyordum.

Min Yoongi tüm karakol çalışanlarına benim durumumla ilgili kısa bir açıklama yaptığı sırada onun hemen arkasında başım eğik duruyordum. Seokjin hyung bu duruşumdan nefret ederdi ve hep yaptığı gibi yine koluma bir çimdik atarak dik durmamı işaret etti. O sanatçısının her zaman özgüvenli olmasını ve dik durmasını isterdi.

"Yaşanan durumla ilgili birkaç şey söyleyip bu konuyu sonsuza kadar kapatacağım. Magazin değeri yüksek bir isimle bir aradayız ve bazılarınızın bundan memnun olmadığının farkındayım. Yine de böyle olayların yaşanması başından beri öngördüğümüz bir durumdu. Bir daha tekrarlanmayacağını umuyoruz ama maalesef doğru veya yanlış her türlü haber karşınıza çıkmaya devam edecektir."

"Arkadaşım deyip durduğu adamla yıllardır ilişkisi olduğu ortaya çıktı, kim bilir daha neler göreceğiz?"

"Bu Jimin'in özel hayatı ve hiçbir şekilde yoruma açık değil."

Min Yoongi'nin sözlerine birkaç metre uzağımızda kollarını önünde bağlamış şekilde duran orta yaşlı bir adam anında atladı.

"Ama efendim, burada olduğu sürece dikkatimizi dağıtacak. Bugün bu olay çıktı yarın başka bir olay çıkacak."

"Jimin'in çalışma ortamınıza uygun olmayan bir davranış sergilemeyeceğine sizi temin edebilirim fakat aranızdan herhangi biri sanatçıma karşı fiziksel veya psikolojik bir zorbalıkta bulunursa bunu cezasız bırakmayacağıma da emin olabilirsiniz." Seokjin hyungun hızla konuşarak kurduğu cümleyle içten içe şimdi sıçtım diye düşündüm. Resmen iki ay boyunca bir arada olacağım insanları tehdit etmişti ve bunun benden daha çok nefret etmelerine sebep olacağına emindim.

Detective Jeon | JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin