Jimin genellikle şirket yemeklerinin düzenlendiği, lüks ve her türlü magazin mensubundan arınmış restorana girerken çoktan kapının iki yanına garsonlar ve restoran yetkilileri dizilmişti.
Görevli kızlardan biri Jimin'in yanına gelip ceketini omuzlarından tutarak nazikçe aldı. Ardından Jimin ona eşlik eden genç bir adamla birlikte kendisini bekleyen rol arkadaşına ilerledi.Bunun için asansörle iki kat çıkmaları -ki Jimin bu iki katlık sürede bile Jungkook'la yaşadığı asansör macerasını düşünmüştü- ve uzun koridordaki özel odalardan birine kadar yürümeleri gerekmişti. Jimin tanışma yemeğinin böyle özel bir odada baş başa yapılması fikrine pek sıcak bakmasa da şirketi her şeye hazırlıklı olmak ve dizinin henüz duyurusu yapılmadan oyuncuların bir arada görüntülenmesini önlemek amacıyla böyle bir karar almıştı.
Görevli kapıyı açarak kenara çekildi ve Jimin'in geçmesini bekledikten sonra peşinden içeri girdi.
On iki bölümlük dizisi boyunca birlikte fazlasıyla vakit geçireceği rol arkadaşı gülen bir yüzle onu bekliyordu. Jimin de bunu gördüğünde yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Heyecanını gizlemek konusunda çoğu zaman başarısızdı ve şimdi de heyecanına yenik düşüp kendini rezil etmek istemiyordu.Taecyeon Jimin'i görmesiyle ayağa kalktı ve birbirlerini elbette tanıyor olsalar da formaliteden bir el sıkışma gerçekleştirdiler. Bu süreçte onunla yakınlaşan Jimin boyunun uzunluğuna ve omuzlarının genişliğine hayret etti. Ödül törenlerinde ve birkaç partide onu uzaktan görmüştü fakat hiç bu kadar yakınında olmamıştı. Şimdi ise onun yanında aralarındaki en az on santimlik boy farkıyla kendini minicik hissediyordu.
"Memnun oldum." demişti genç adam Jimin'in eli hâlâ avucundayken.
Jimin de başını minik bir açıyla yana eğerek ona güzel göz gülümsemesini sunmuş ve "Ben de." dedikten sonra elini çekmişti.
Masada karşılıklı yerlerine yerleşmiş ve dakikalar içinde gelen garsona siparişlerini verdikten sonra ortamın garip sessizliğiyle baş başa kalmışlardı."Rolüne hazırlanmak için bir dedektifle vakit geçirdiğini duydum, işe yarıyor mu?"
"Deneme çekimlerine başlamadan bunu anlamam mümkün değil sanırım." diye yanıtladı Jimin. "Sen hazırlanmak için özel bir şey yapıyor musun?"
Genç adam Jimin'in dizilerde gördüğünde iç çektiği düşünceli ifadesini takındı.
"Yakın dövüş sahnelerim için ders alıyorum, onun dışında özel bir şey yok. Bana dedektiflikle ilgili bir şeyler öğretirsin umarım?"
"Tabii." diyerek ve gülümseyerek yanıtladı Jimin onu. Dizide ikisi de dedektif rolünde olacakları için aslında ikisinin de bu konuda bilgiye ihtiyacı vardı. Yine de Jimin karşısındaki adama göre başrol olmak konusunda biraz tecrübesizdi.
Dizinin asıl konusu, aynı ekipte oldukları dönemde çetelere kök söktüren başrol ikilinin yollarının ayrılması ve yıllar sonra bir dava için yeniden buluşmak zorunda kalmalarıydı.
İkisi de normal dedektiflerken Jimin'in faili meçhul bir cinayet davasını yeniden açmak istemesi yüzünden uyarı alması ve amirini dinlemeden dava üzerinde çalışmaya devam ederek görevden alınmasıyla başlıyordu olaylar. Dizideki Jimin de tıpkı gerçek hayattaki Jimin kadar meraklı ve uslanmaz olduğu için görevden alınmasına rağmen serbest çalışmaya devam ediyor ve bu da davanın bürokratlara kadar uzanan kirli yönünü gün yüzüne çıkarmasına sebep oluyordu. Tabii tüm bunlar yaşanırken yıllar önceki küskünlükleri unutup yeniden bir araya geldiği arkadaşı Taecyeon ona yardım eden tek kişiydi.Senaryonun tamamı okunmaya hazır olmamasına rağmen ikisi de açıkça bromance bir dizi olduğunun farkındalardı. Detaylara inildiğinde ikilinin birbirine olan kuvvetli bağını aşk olarak yorumlayacak çok fazla kişi olacaktı. Yine de açıkça bir aşkı belli edecek türden diyaloglar veya yakınlaşmalar yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Detective Jeon | JiKook
Non-FictionÜnlü oyuncu Park Jimin yeni dizisinde üstleneceği dedektif karakterine hazırlanabilmek için dedektif Jeon Jungkook'la iki ay geçirir.